Gabor Mate - Mitul normalității .PDF

+11
17 vote

📖Carti PDF🎊 online gratis:🌸 Gabor Mate - Mitul normalității .PDF📖🌟

CĂrți despre Inteligența emoțională și psihologie online gratis Gabor Mate - Mitul normalității .PDF

Gabor Mate- cărți de citit online gratis .PDF

Cartea "Mitul normalitatii" scrisa de Gabor Maté este un volum revoluționar care ne invita sa ne schimbam perspectiva asupra ceea ce consideram normal in societatea noastra. Autorul, un expert in domeniul sanatatii mentale, foloseste experienta sa de decenii in medicina si ingrijirea paliativa pentru a arata ca multe dintre problemele noastre sociale si psihologice sunt legate de presiunea pe care oamenii o resimt sa se conformeze la normele societatii.

Maté dezvolta o teorie curajoasa si revigoranta despre cum traumele din copilarie, izolarea sociala, disconfortul in propriul corp si dependenta sunt, de fapt, manifestari ale faptului ca ne luptam cu un sistem social disfunctional, care ne cere sa ne negam atributele noastre umane fundamentale. Cartea sa exploreaza modul in care acest "mit al normalitatii" ne poate aduce daune psihologice si fizice grave, iar solutiile propuse pentru a iesi din aceasta capcana sunt la fel de indraznete si utile.

Cu o scriere inteligenta si accesibila, Maté ne arata cum putem sa ne dezvoltam compasiunea si empatia fata de noi insine si de ceilalti, sa fim mai in tune cu nevoile noastre umane si sa cream o societate mai echitabila si mai sanatoasa. Aceasta carte este un must-read pentru oricine este interesat de sanatatea mentala, sociologie sau politica sociala.

14 3