Nicu Nicolaescu">
eBook- Fluturele Alb de Nicu Nicolaescu .PDF

+1

📖Carti PDF🎊 online gratis:🌸 eBook- Fluturele Alb de Nicu Nicolaescu .PDF📖🌟

Descarcă online gratis cărti de citit online gratis eBook- Fluturele Alb de Nicu Nicolaescu .PDF

Fluturele Alb este un melanj de ficțiune și realitate, este un roman în care instinctul și spiritul omului se află într-o perpetuă confruntare.

De la filozofie la credință, de la acțiune la dramă, acest roman impresionează atât prin subiect, cât și prin expresie. Autorul a reușit să îmbine momentele de extremă suferință și de fericire, elementele tragice cu cele comice, zâmbetul cu plânsul, înțelepciunea cu ignoranța etc.Protagoniștii – Maxim și Mila –, două ființe cu caractere întru totul antagonice, care înțeleg frumusețea și fidelitatea în feluri diferite, ajung într-un timp foarte scurt după căsătorie să trăiască o dramă de nedescris. Maxim – killer plătit, Mila – pasionată de fluturi (activități și preocupări întru totul distincte, caractere incompatibile care, în loc să apropie, îndepărtează, în loc să unească, dezbină).

Psihologie și morală, acțiune și animalitate – grație acestui conglomerat de elemente, de altfel fundamentale, în care se regăsește substanța, logica, suspansul, cititorul va avea parte de o lectură antrenantă, plăcută, memorabilă…

Romanul se populează de vise, dând naştere unui adevăr, dacă nu imaginar, atunci – dur. De altfel, nici aventura aşa-zicând reală a personajului nu este tocmai una obişnuită, şi m-a mirat de apropierea ei de aventurile „eroilor”: „Alături de colegii mei de fabrică, îi băteam cu cruzime pe toţi cei care aveau mutre enervante sau priviri ostile. Ulterior, se formaseră câteva grupări revanşarde care, înarmate până în dinţi cu lanţuri şi bâte, ne provocau la bătălii colective. Pe marginea drumului, chiar în faţa discotecii, se înălţa un nor gros de colb, în interiorul căruia se auzeau răcnete, înjurături şi vâjâit de bâte. Numai poliţia locală reuşea să ne despartă. La secţie ne verificau fizic centimetru cu centimetru, sperând că vor găsi substanţe narcotice, dar…, cu băieţii de la fabrică nu era de jucat.

1 0