Agnes Martin-lugand">
Încă aud muzica noastră în gînd .PDF

Încă aud muzica noastră în gînd .PDF

0

📖Carti PDF🎊 online gratis:🌸 Încă aud muzica noastră în gînd .PDF📖🌟

Descarcă cartea ,,Încă aud muzica noastră în gînd de Agnes Martin-Lugand online gratis .pdf,,

O meditatie profunda asupra visurilor si ambitiilor fiecaruia dintre noi. Yanis si Vera au tot ce le trebuie sa fie fericiti: se iubesc ca in prima zi si au trei copii superbi. Singurul lucru ingrijorator este colaborarea tot mai problematica a lui Yanis cu Luc, partenerul lui de la firma de arhitectura si fratele Verei. Ruptura dintre ei se produce in momentul in care Luc reufza o schimbare majora pe care Yanis o asteapta de mult. Sustinut de sotia sa si ajutat financiar de Tristan, un client aparut pe neasteptate si care il admira neconditionat, Yanis porneste pana la urma propria afacere. Dar viata care parea un vis incepe sa capete o latura intunecata. Va putea Yanis sa scape de vartejul infernal care ameninta sa-l inghita, fara sa o implice si pe Vera? Va rezista relatia lor presiunii celor din jur? Inca aud muzica noastra in gand se aseamana destul de mult cu celelalte carti ale autoarei. Ea doreste si pe aceasta cale sa creeze o poveste in care sa te regasesti cu usurinta si in care sa te invete cum sa treci peste esecurile si greutatiile vietii si cum sa devii mai puternic. Se pune foarte mult accentul pe viata profesionala, cea de familie si cea de cuplu. Personajele ei, desi in aparenta par ca duc o viata perfecta, vei descoperi pe parcurs ca, de fapt, sunt departe de a fi perfecte. Au foarte multe slabiciuni si trec prin multe incercari. Este motivul pentru care, iti este usor sa te identifici cu ele.

0 0