Kenichi Yamamoto- Enigma Rikyu   .PDF

Kenichi Yamamoto- Enigma Rikyu .PDF

0

📖Carti PDF🎊 online gratis:🌸 Kenichi Yamamoto- Enigma Rikyu .PDF📖🌟

Descarcă cărți din literatura Japoneză online gratis .PDF,

Kenichi Yamamoto- Enigma Rikyu .PDF

Kenichi Yamamoto ne oferă o impresionantă interpretare documentată a istoriei acestui seppuku și construiește un personaj sofisticat, dispus la orice sacrificiu pentru atingerea unei frumuseți efemere caracterizate prin simplitate, liniște și naturalețe. Lecția pe care voise să i-o dea era ca nu poți face universul să se miște după cum îți trăsnește ție! Ceea ce punea lumea în mișcare nu erau doar puterea militară și banii. Lucrurile frumoase aveau și ele forța lor, capabilă să cutremure universul. Nu doar obiectele scumpe chinezești sau ustensilele faimoase pentru chanoyu sunt frumoase, ci și bobocii de camelie ce dau viata unei tokonoma peste care a trecut timpulmoliciunea sunetului apei calde din kama, asemănator foșnetului vîntului prin ramurile pinilor gen-ul suprafeței unui chawan negru raku, ținut în mîna în semiobscuritatea unei mici încăperi Alături de un bol de ceai, astfel de elemente de frumusețe simplă emana împreună liniște și forță.

Nici vorbă s-o ia ușor!… În adâncul sufletului, Rikyū fierbea de furie. I-ar fi plăcut să se poată scula binedispus și senin, dar departe de el o asemenea stare. Deși culcat pe tatami în dormitorul său, capul îi era pe punctul de a-i exploda de la atâtea păreri de rău. „Maimuță blestemată!” Când își amintea de figura aceea, se înfuria și mai tare. Nu exista niciun motiv pentru care el ar fi trebuit să moară. Totul era doar din cauza piticaniei ăleia impertinente. Un inpid vulgar și plin de el, interesat doar de femei și aur, dar care ajunsese stăpânul țării. Ce nenorocire să te naști în astfel de vremuri!

0 0