Harlan Coben- Destine furate .PDF

Harlan Coben- Destine furate .PDF

-1

📖Carti PDF🎊 online gratis:🌸 Harlan Coben- Destine furate .PDF📖🌟

Cărți PDF online gratis,

🥲Harlan Coben- Destine furate .PDF

Cunoscutul scriitor american Harlan Coben, cîștigător a numeroase premii literare, își încîntă cititorii cu o poveste despre fragilitatea legăturilor interumane, în special a celor dintre părinți și copiii ajunși la vîrsta adolescentei. Destinele a trei familii care locuiesc într-un orășel de lîngă New York se intrepătrund într-un mod tragic, neașteptat și violent, iar legături ascunse amenință să iasă la suprafață, să dea viață comunității peste cap și să-i forțeze pe părinții disperați să întreacă orice limită pentru a-i apăra pe cei pe care îi iubesc cel mai mult pe lume. Un roman provocător, o intrigă captivantă, personaje autentice – sunt ingredientele unei lecturi fascinante de la prima pînă la ultima filă.

Marianne ajunsese la cel de-al treilea pahar de Cuervo și tocmai medita asupra talentului său de a distruge tot ceea ce putea fi bun în viața asta nenorocită, când bărbatul ce ședea lângă ea începu să vorbească cu voce tare:

— Ascultați-mă pe mine, frumoaselor: creaționismul și evoluționismul sunt pe deplin compatibile.

Mai multe picături de salivă ajunseră pe gâtul lui Marianne. Femeia se strâmbă și-i aruncă bărbatului o privire piezișă. Inpidul avea o mustață mare și stufoasă, care o ducea cu gândul la un personaj din filmele porno ale anilor ’70. Bărbatul se așezase pe scaunul din dreapta ei. Blonda platinată, pe care inpidul încerca s-o impresioneze, se afla pe scaunul din stânga. Marianne fusese prinsă la mijloc. Încercă să-i ignore pe cei doi. Se concentră asupra paharului de parcă în el s-ar fi aflat un diamant pe care și-l dorea pentru inelul de logodnă. Spera să-i facă astfel să

dispară de acolo pe mustăcios și pe blondină. Nu avu însă succes.

— Ești nebun, spuse blonda.

— Lasă-mă să-ți explic.