Alwyn Hamilton">
Alwyn Hamilton – Rebelul nisipurilor vol.1 .PDF

0

📖Carti PDF🎊 online gratis:🌸 Alwyn Hamilton – Rebelul nisipurilor vol.1 .PDF📖🌟

Primul volum din seria REBELUL NISIPURILORGoodreads Choice Awards pentru romane Young Adult în 2016 Oamenii stăpînesc deșertul Miraji, în salbaticie cutreiera bestii mitice, iar prin alte parti se zvoneste ca djinnii inca se folosesc de magie. Pentru oameni e o lume necrutatoare, mai ales daca esti sarac, orfan sau femeie. Amani are nisipul in oase, nimereste intotdeauna tinta, dar isi doreste sa paraseasca desertul, unde nu-i mai ramane decat sa moara sau sa se casatoreasca. Un strain ii ofera ocazia sa fuga, calare pe un cal mitic. Visul i se implineste pe fundalul unei rebeliuni impotriva sultanului, iar misteriosul strain cu care pleaca ascunde mai multe secrete decat pare. „Inca de la primul paragraf fermecator din trilogie, un Orient Mijlociu intunecat se intalneste cu un Vest Salbatic steampunk prin vocile personajelor: eroina obraznica, cinica si nemiloasa, care ascunde doze mari de sentimentalism si idealism, si personajele secundare memorabile, unele comice, altele terifiante sau de-a dreptul tragice. O carte romantica, incitanta, plina de umor si o bucurie la lectura.“ Kirkus Reviews„Un amestec minunat de fantasy, mitologie, dragoste si vechea poveste a fetei care descopera cate poate sa faca.“Inis Children’s Books Ireland

0 0