Bogdan Marcu">
eBook- 💕Jurnalul unui Adam de Bogdan Marcu carte .PDF

+1

📖Carti PDF🎊 online gratis:🌸 eBook- 💕Jurnalul unui Adam de Bogdan Marcu carte .PDF📖🌟

Descarcă online gratis eBook- Jurnalul unui Adam de Bogdan Marcu carte .PDF

„Jurnalul unui Adam” este un roman despre evoluția unui bărbat în raport cu sexul frumos, cu femeile. Toți bărbații, asemenea femeilor, au greșit la un moment dat. Unii au învățat ceva, alții continuă să repete greșelile. Să iubești o femeie înseamnă, dincolo de ceea ce este deja evident, să îi pătrunzi în suflet și, la rândul tău, să o lași să pășească în al tău. Este un roman despre dragoste, despre greșeli, despre lecții învățate, scris fără perdea, căci trebuie să fim sinceri măcar față de noi.

Volumul I reprezintă primele interacțiuni ale bărbatului, personalizat de Adam, cu femeile din jurul său, în perioada liceului. Pe tot acest traseu ce se rezumă, pentru moment, la prima iubire, primele partide de sex, primele dezamăgiri, atât Adam, cât și personajele feminine își vor trage propriile lecții ce stau la baza maturizării oricăruia dintre noi. „

Cel de-al doilea volum îl întruchipează pe Adam în perioada facultății, astfel având în fața ochilor un bărbat matur, cu lecții învățate și cu sufletul deschis pentru a iubi. Însă cum socoteala de acasă nu se potrivește cu cea din târg, lumea lui Adam va fi dată peste cap de o femeie care se demonstrează a pleca într-un mod misterios. Cumva, Karma îi face o vizită Adam-ului nostru.

1 0