💙Evgheni Vodolazkin – Laur 🤫PDF

0

📖Carti PDF🎊 online gratis:🌸 💙Evgheni Vodolazkin – Laur 🤫PDF📖🌟

Descarcă și citește online gratis

Evgheni Vodolazkin – Laur .PDF

eBook free- Sarah J. Maas – Orasul Semilunii vol.1 .PDF

Considerat o capodopera a literaturii ruse actuale, bestsellerul Laur este de doua ori castigator al Premiului Bolsaia Kniga – Premiul intai si Premiul cititorilor – pe 2013. A primit, in acelasi an, Premiul Iasnaia Poliana (Lev Tolstoi). Este tradus in peste douazeci de tari. Amintind de filmul Andrei Rubliov si de romanul Numele trandafirului, bestsellerul Laur readuce la viata secolul al XV-lea, intr-o intriga strabatand timpul si spatiul, cu un personaj complex, care este pe rand vraci, nebun sfant, pelerin si calugar. Cu o scriitura de o simplitate rafinata, trecand firesc de la real la fantastic si de la cele lumesti la cele sfinte, cu un spirit liber in religiozitatea lui inteligenta, cu un umor subtil si o sensibilitate cuceritoare, Evgheni Vodolazkin ne ofera o carte de o mare frumusete si profunzime, pentru a ne spune o poveste tulburatoare, pe care o numeste „roman neistoric“. Sunt lucruri despre care este mai ușor sa vorbesti in contextul unei Rusii stravechi. Despre Dumnezeu, de exemplu. Dupa parerea mea, legaturile cu El erau mai directe pe vremuri. Mai mult decat atat, pur si simplu existau. Acum natura acestor legaturi ii preocupa doar pe putini, si asta e nelinistitor. Sa fi aflat noi, din Evul Mediu incoace, vreun lucru complet nou, care sa ne permita sa ne relaxam? – Evgheni VodolazkinEroul acestui roman se sacrifică de dragul iubitei sale, salvînd o mulțime de oameni care ii apar în cale; și astfel, dragostea se multiplica și se amplifică, ajungînd pînă la cititori. – ExLibris

0 0