Cristina Chiperi">
Cristina Chiperi – Eu încă te iubesc .pdf

+1

📖Carti PDF🎊 online gratis:🌸 Cristina Chiperi – Eu încă te iubesc .pdf📖🌟

Descarcă online gratis

Vi s-a întâmplat vreodată să vă îndrăgostiți atât de tare de cineva, încât să simțiți fiori la fiecare atingere a sa, să petreceți nopțile gândindu-vă cum ar putea decurge lucrurile dacă el ar ști adevărul, să așteptați cu nerăbdare momentul când vi se vor întâlni privirile și să vă simțiți protejați de îmbrățișarea sa? Mie da. Și lucrul cel mai rău a fost că persoana de care m-am îndrăgostit cuadevărat era prietenul meu cel mai bun. Acel băiat pe care credeam că îl cunosc mai bine decât pe mine.

Acel băiat, Dylan, cu care îmi petrecusem o mare parte din viață. Ceea ce simțeam pentru el era ceva atât de adevărat și pur, încât mie însămi îmi era frică să recunosc asta. Povestea mea a început exact în fața unui dulăpior școlar: al meu. Credeam că era o zi ca multe altele, doar că simțeam ceva ciudat în atmosferă. Simțeam că ceva sau cineva de după colț era gata să strice totul. Lacătul nu voia deloc să se deschidă. A cedat abia după a opta încercare. Chimia nu era și încă nu este pasiunea mea. Am crezut tot timpul că această materie a fost inventată pentru cei dotați cu un coeficient de inteligență mai mare decât normalul. Părinții mei, totuși, credeau altfel și practic m-au obligat să frecventez acel curs.

1 0