Cristina Chiperi – My Dilemma is You Vol.2 .pdf

+4
4 votes

📖Carti PDF🎊 online gratis:🌸 Cristina Chiperi – My Dilemma is You Vol.2 .pdf📖🌟

Descarcă cărți pdf online gratis,

My Dilemma is You Vol.2 de Cristina Chiperi descarcă gratis cărți .pdf

„My dilemma… este senzatia internetului si a librariilor, deopotriva. Cititorii si fanii au innebunit complet: nimic altceva nu mai exista.“ – La Repubblica „O poveste despre maturizare, emotii si sentimente bulversante, care merita, cu siguranta, citita! O placere sa citesc aceasta carte. Imi aduce aminte de adolescenta si de gandurile si sentimentele de atunci, care se schimbau cu viteza luminii!“

A sosit ziua cea mare! A trecut mai puţin de o săptămână de când s-a încheiat „fuga mea la Los Angeles şi astăzi, în sfârşit, voi ieşi iar din casă!

în dimineaţa asta, ţârâitul deşteptătorului îmi pare o muzică din ceruri şi simt o neobişnuită dorinţă să mă ridic din pat. O fi pentru că abia aştept să îl îmbrăţişez pe Gameron sau fiindcă de când m -am întors la Miami am stat tot timpul închisă între patru pereţi. Nu credeam că părinţii m ei aveau să îşi pună în practică pedeapsa cu care mă am eninţaseră, dar aşa s-a întâm plat. Cinci zile baricadată în casă, singură, fără să fac

nim ic, au fost deprimante, chiar dacă, din fericire. Cam a intrat din când în când în camera mea, pe fereastră, ca să petreacă o vreme cu m ine, dar a stat întotdeauna puţin, căci, dacă l-ar fi descoperit ai mei, situaţia s-ar fi înrăutăţit. în ţeleg că sunt dezamăgiţi de purtarea mea, dar să-mi iau răm as-b u n pentru totdeauna de la cea mai bună prietenă a mea a fost un motiv întemeiat ca să le încalc o interdicţie şi nu voi înceta niciodată să cred asta. Mai cu seamă mama încă nu m -a iertat pentru cele întâm plate, şi nici nu cred că o va face cu rând …

Cobor din pat şi mă duc la fereastră, să văd cum e vremea şi

să mă hotărăsc cu ce să mă îm brac. E

4 0