Jacqueline Susann">
Jacqueline Susann-Valea Păpușilor # 1 .PDF

+1

📖Carti PDF🎊 online gratis:🌸 Jacqueline Susann-Valea Păpușilor # 1 .PDF📖🌟

VALEA PAPUSILOR. Vol. 1 de Jacqueline Susann citește online gratis cele mai vîndute cărți din toate timpurile .PDF

Cărți by Jacqueline Susann online gratis .PDF

Anne, Jennifer și Neely, trei prietene tinere și frumoase, încearcă să-și găsească drumul spre afirmare în New York, metropola în care industria show-businessului este în plin avant și unde toate visele par să devină realitate. Succesul nu întarzie să apară – lumea strălucitoare a scenelor de pe Broadway și a platourilor hollywoodiene le stă la picioare. Următoarele două decenii le aduc recunoaștere și faimă, pasiuni și bogăție, însă și prețul pe care trebuie să-l plătească este pe masură.

eBook- Eve vol. 3 Răzvrătirea de Anna Carey .pdf

Căci rînd pe rînd, dragostea se transformă în trădare, iar speranța în dezamăgire, și singurul aliat în lupta acerbă pentru culmile succesului răman „păpușile”- pastile care le sunt mereu la îndemînă și par soluția pentru orice problemă, droguri aducătoare de fericire, de pace, dar mai ales de distrugere. Valea Papușilor a cunoscut încă de la apariție un succes încredibil, fiind vîndută în peste 30 de milioane de exemplare în întreaga lume.

Patrick Carman- Atherton. Casa Puterii .PDF

Romanul a fost ecranizat într-o miniserie pentru televiziune și adaptat pentru marele ecran într-un film nominalizat la premiile Globul de Aur și Oscar. Jacqueline Susann a fost prima scriitoare care a avut trei romane consecutive ce au ajuns pe locul 1 în topul de bestselleruri din The New York Times.

1 0