Singurul om – Andrew Gross .PDF

Singurul om – Andrew Gross .PDF

0

📖Carti PDF🎊 online gratis:🌸 Singurul om – Andrew Gross .PDF📖🌟

Descarcă gratis și citește cărți online .Singurul om – Andrew Gross .PDF

Singurul om – Andrew Gross descarcă gratis .PDF

Auschwitz 1944 Alfred Mendl, profesor de fizică la Universitatea din Lvov, este separat de familia sa și trimis în lagărul de bărbați, unde toate posesiunile sale sunt transformate în scrum: cărțile, documentele, munca sa de-o viață. Naziștii nici nu înțeleg ce au distrus, Alfred fiind unul dintre cei doi oameni de pe planetă ce deține acele cunoștințe specifice. Cunoștințe care ar putea porni un război… sau sfârși unul. Având în vedere că celălalt om de știință lucrează pentru mașinăria de război nazistă, Alfred pierde orice speranță că și-ar putea transmite cunoștințele Aliaților… până când descoperă un tânăr campion de șah. La peste 6.000 de kilometri distanță… În Washington, Nathan Blum, locotenent în cadrul serviciilor secrete ale armatei, decodează mesaje primite din Polonia ocupată. După ce naziștii i-au ucis familia, Nathan a reușit să scape din ghetoul din Cracovia, iar acum este hotărât să facă tot ce-i stă în puteri pentru a-și susține țara adoptivă. Iar guvernul Statelor Unite știe exact cum să utilizeze talentele lui Blum. Vorbitor fluent de germană și poloneză, Nathan este omul perfect pentru a fi trimis în cea mai importantă misiune a Aliaților: aceea de a se infiltra în Auschwitz, pentru a găsi și extrage un singur om. Va fi el în stare să îl găsească? Și dacă da, cum vor reuși să evadeze din cel mai bine păzit loc de pe pământ? Un thriller istoric de excepție, un bestseller New York Times care nu poate fi lăsat din mână. O carte fascinantă și înduioșătoare, plină de întorsături de situație care aduc la viață, într-o manieră incredibilă, unul dintre cele mai urâte episoade ale istoriei secolului XX. „Unul dintre cele mai captivante thrillere pe care l-am citit în ultima vreme… Un tur de forță extraordinar.” – Peter James

Recomandăm: Septembrie de Rosamunde Pilcher carte .PDF

0 0