Reteaua Alice – Kate Quinn .PDF

Reteaua Alice – Kate Quinn .PDF

0

📖Carti PDF🎊 online gratis:🌸 Reteaua Alice – Kate Quinn .PDF📖🌟

Cărți online gratis Reteaua Alice – Kate Quinn .PDF

Kate Quinn- cărți online gratis .PDF

1947. În haosul de după al Doilea Razboi Mondial, Charlie St. Clair, o studentă americană însărcinată, necasatorită și pe punctul de a fi alungată de propria familie, nutrește speranță disperată că verișoara ei iubită, Rose, care a disparut în Franța ocupată de naziști în timpul războiului, ar putea să fie înca în viață. Prin urmare, cînd parinții o trimit în Europa ca să-și rezolve „mica problemă“, Charlie fuge și se îndreapta spre Londra, hotărîtă să afle ce s-a întamplat cu verișoara ei.

1915. La un an de la începutul Marelui Razboi, Eve Gardiner arde de nerăbdare să se alăture luptei împotriva germanilor și primește aceasta șansă atunci cînd este recrutată să lucreze ca spioană. Trimisă în Franța ocupată de inamic, ea se alatură fascinantei Lili, „regina spionilor“, conducătoarea unei vaste rețele de agenți secreți chiar sub nasul inamicului.

Treizeci de ani mai tîrziu, bînuită de trădarea care, în cele din urmă, a destrămat Rețeaua Alice, Eve își petrece zilele izolata în casa ei din Londra, înecandu-și amintirile în alcool. Pînă cînd o tînără americană dă buzna pronunțînd un nume pe care Eve nu l-a mai auzit de zeci de ani și pornesc împreuna într-o misiune al cărei scop este acela de a descoperi adevărul… indiferent care ar fi acesta.

„Rețeaua Alice aduce în prim-plan curajul trecut sub tăcere al spioanelor din Primul Razboi Mondial, reușind să creeze un echilibru perfect intre intriga plină de forță, detaliile istorice descrise cu minutiozitate și personajele viu creionate… O ficțiune istorică desavarșită – palpitantă, tulburătoare, o adevarata revelație.“

0 0