Simon- Narine Abgarian .PDF

0
4 votes

📖Carti PDF🎊 online gratis:🌸 Simon- Narine Abgarian .PDF📖🌟

Cărți de citit online gratis Simon-  Narine Abgarian .PDF

Narine Abgarian- cărți de citit online gratis .PDF

Cartea "Simon" scrisă de Narine Abgarian este un roman care explorează un secol de istorie armeană prin prisma femeilor dintr-un orășel de munte. Povestea se concentrează pe viața și iubirile lui Simon, un zidar cunoscut pentru aventurile sale amoroase. La înmormântarea sa, toate femeile pe care le-a iubit în trecut se adună împreună: Susanna, Eliza, Sofia, Silvia și Melania.

Fiecare dintre aceste femei are povestea și experiențele sale personale, iar iubirea lui Simon va avea un impact profund asupra vieții lor. De-a lungul cărții, întâlnim și personajul Sasia Vardanus, care pare să aducă o notă magică în povestea fiecărei femei. Romanul explorează teme precum duritatea vieții, iubirea, tragedia, umorul și exuberanța. "Simon" a devenit un bestseller internațional și oferă o perspectivă captivantă asupra istoriei și experiențelor femeilor armeniene.

2 2

toolbooks
toolbooks
4 June 2023 21:13

Alcatuit din povesti de viata rascolitoare, romanul lui Narine Abgarian este intelept intr-un sens aproape biblic. - Anna Delianidi

Simon ne face cunoscute povestile a patru femei capabile sa poarte pe umerii lor un secol enorm, cu foamete si epidemii, cu razboaie si genocid, cu cenusiul opresiv al puterii sovietice. - thebookadvisor.it

Cel mai recent roman al lui Narine Abgarian, intitulat laconic Simon, pare sa se inspire din atmosfera cinematografica a filmului lui Francois Truffaut Barbatul care iubea femeile. Scriitoarea insasi este cea care ofera un indiciu in acest sens, citandu-l explicit pe maestrul curentului Nouvelle Vague in a doua parte a cartii. Ambele opere incep cu o pierdere. Un barbat a murit, iar femeile care l-au iubit isi amintesc de el. Nu este o coincidenta faptul ca se apeleaza la Truffaut, un cineast inclinat in mod natural sa sondeze sufletul feminin cu o perspicacitate instinctiva. Dar Simon, protagonistul lui Abgarian, iubeste femeile. Ele sunt cele care il tin in viata. Iruptia sa neasteptata in existentele lor, marcate de experiente extrem de dureroase, este aproape cathartica. - Riccardo Cenci