Lauren Asher">
recenzie Termene și condiții - Lauren Asher

+2

📖Carti PDF🎊 online gratis:🌸 recenzie Termene și condiții - Lauren Asher📖🌟

Recenzie Cărți romantice online gratis Termene și condiții - Lauren Asher

Lauren Asher- cărți de citit online gratis .PDF

Declan: Îmi este scris să devin următorul director executiv al imperiului media pe care-l deține familia mea. Singurul impediment? Clauza de moștenire a bunicului. Să-i împlinesc ultima dorință, aceea de a mă căsători și de a avea un urmaș, părea o misiune imposibilă, până când asistenta mea personală s-a oferit să mă ajute. Căsătoria noastră trebuia să fie soluția perfectă pentru cea mai dificilă dintre problemele cu care mă confrunt. Totuși, cu cât ne prefacem mai mult a fi îndrăgostiți în public, cu atât mai nesigur mă simt în legătură cu contractul nostru. Să nutresc sentimente profunde față de Iris nu a făcut parte niciodată din înțelegere. Nu atunci când să-i frâng inima este inevitabil.

Iris: Planul meu de a mă căsători cu Declan era simplu. Teoretic. Ne mutăm împreună. Organizăm o nuntă de ochii lumii. Facem un copil. Stabilim reguli pentru a preveni orice fel de probleme. Reguli care nu ar trebui niciodată încălcate, oricât de mult mă tentează Declan. Dar ce se întâmplă când relația noastră falsă se transformă într-una cât se poate de reală? Să mă îndrăgostesc nu a fost o opțiune nici măcar o secundă. Cel puțin nu pentru mine.

2 0