Elle Kennedy , Sarina Bowen - Băiatul cel bun .PDF

+18
22 votes

📖Carti PDF🎊 online gratis:🌸 Elle Kennedy , Sarina Bowen - Băiatul cel bun .PDF📖🌟

Cărți Romantice online gratis Elle Kennedy , Sarina Bowen - Băiatul cel bun .PDF

Elle Kennedy , Sarina Bowen- cărți de citit online gratis .PDF

Organizarea nunții fratelui său s-a transformat în cea mai epică provocare din viața lui Jess Canning. Cu o viziune asupra propriei sale persoane ca fiind excentricul clanului, e într-o situație în care nu-și poate permite să dea greș. Și sub nicio formă – sub nicio circumstanță! – nu ar trebui să transpire colosalul său eșec din primăvară, un moment de tăgăduială sinistră, când a făcut un pas greșit cu cavalerul de onoare. A fost o ispravă impetuoasă – și cu siguranță nu va mai fi repetată. Fără dubii. Chiar dacă tipul în cauză emană un magnetism la nivel de record în topul celor mai atrăgători indivizi pe care Jess i-a întâlnit vreodată.

Blake Riley privește evenimentul ca pe un cadou colosal de la Univers. Jess e pe poziția de domnișoară de onoare, iar el îndeplinește rolul nobil de cavaler? Pariul poate fi lansat! Faptul că se confruntă cu niște puțină (bine, o groază de) rezistență nu-l descurajează. Are de gând să o convingă pe blondina hotărâtă că e un băiat bun în adâncul sufletului, în ciuda etichetei nejuste de rău famat pe care și-a câștigat-o. Din fericire, ca orice maestru al hochei conștient de jocul său, știe că rezultatele se obțin prin pasiune și dedicare. Și nu face excepție de la regula.

Dar Jess are prioritățile ei serioase și mult mai năvalnice decât o fluturare amorosă cu acest bărbat-jucărie atât de fermecător și tulburător. În mintea ei se învârt întrebări precum: Va începe ceremonia la timp, chiar dacă cineva o ia razna și-l îmbată pe bunica? Unde e steluța ei strălucitoare în toată galaxia acestei nunți? Și cât de greșit ar fi să-și imagineze că ar sparge gheața și să-l pună pe cavaler la pământ?

Avertisment: Risc ridicat de sufocare cu ceai sau cafea. Citirea acestei cărți în locuri publice ar putea provoca stări de hohote de râs complet incontrolabile! Conținutul include jucători de hochei atât sexy, cât și amuzanți, șoapte senzuale și înclinații îndrăznețe în lenjeria intimă.

20 2