Georgia Hunter">
Supraviețuitorii de Georgia Hunter descarcă cartea gratis .pdf

0

📖Carti PDF🎊 online gratis:🌸 Supraviețuitorii de Georgia Hunter descarcă cartea gratis .pdf📖🌟

Supraviețuitorii de Georgia Hunter descarcă gratis cele mai bune cărți online gratis .pdf

Până la sfârşitul Holocaustului, 90% din cele trei milioane de evrei din Polonia au fost exterminaţi; din cei 30.000 de evrei care locuiau în Radom au supravieţuit mai puţin de trei sute. Fragment

Nu plănuise să rămână treaz toată noaptea. Se gândise să plece de la Grand Duc pe la miezul nopţii şi să prindă câteva ore de somn în Gara de Nord, înainte ca trenul să-l ducă înapoi la Toulouse. Acum aruncă el o privire la ceas – e aproape şase dimineaţa. Montmartre are acest efect asupra lui. Atmosfera din cluburile de jazz şi din cabarete, precum şi entuziasmul grupurilor de parizieni tineri şi insolenţi, care nu lasă pe nimeni să le strice cheful de distracţie – chiar dacă ameninţarea războiului pluteşte în aer –, sunt molipsitoare. Îşi termină coniacul şi se ridică, împotrivindu-se tentaţiei de a rămâne pentru încă un rând – ultimul, fireşte, pentru că sigur mai este un tren pe care îl poate lua mai târziu. Se gândeşte însăla scrisoarea îndesată în buzunarul sacoului şi simte un nod în gât. Ar trebui să plece. Îşi pune paltonul, fularul şi şapca, spunându-le Adieu amicilor săi, apoi îşi croieşte drum printre mesele clubului – care sunt în jur de douăsprezece – pe jumătate plin de clienţi care fumează Gitanes şi îşi leagănă genunchii în ritmul melodiei lui Billie Holiday, Time on My Hands.

0 0