Jen Frederick">
Jen Frederick – Te vreau, carte online gratis .PDF

0

📖Carti PDF🎊 online gratis:🌸 Jen Frederick – Te vreau, carte online gratis .PDF📖🌟

Descarca carti noi online gratis Jen Frederick – Te vreau, carte online gratis .PDF Cât de plăcut este să vezi cum răzbat în viață două dintre cele mai nefericire personaje pe care le-ai întâlnit vreodată? Ce satisfacție ai când citești cum trec prin cele mai neprevăzute circumstanțe și reușesc aproape de fiecare data să “ajungă la mal”? Jen Frederick – jumătate din Erin Watt – ne conduce într-o poveste emoționantă despre viață, dragoste și sacrificiu. Bitsy are doar 19 ani, dar știe ce vrea. Îl vrea pe Leka Moore. Nu-i pasă că a luat-o sub aripa lui pe când era el însuși doar un puști. Nu-i pasă că a crescut-o. Nu-i pasă ce spune lumea. Știe că aparțin unul celuilalt. Leka a găsit-o pe o alee izolată. Dacă n-ar fi luat-o cu el, cine știe ce s-ar fi întâmplat cu ea în noaptea aceea. A privit-o crescând. A încercat să o învețe ce e binele și ce e răul. Acum simte lucruri pe care un om bun n-ar trebui să le simtă. Dar el… n-a fost niciodată un om bun. Are șansa de a primi iertarea dacă o salvează de cel mai mare pericol — de el.„Un romance senzual și întunecat, ce poartă marca inconfundabilă a lui Jen Frederick.“ – The Spellbound Stories„Scrisul lui Jen Frederick are o forță a seducției care te copleșește.“ – A Love Affair with Books Jen Frederick a scris și seria de mare succes Gridiron, apoi Hitman (împreună cu Jessica Clare), In The City, The Jackson Boys și Woodlands. Locuiește în Midwest, alături de soțul ei — care, în timp ce ea scrie, se ocupă de detaliile vieții cotidiene —, de fiica lor — care înțelege când mama ei dispare cu orele în biroul său — și de un câine care nu face nimic din toate acestea.La Editura Trei, au apărut cinci volume din seria Familia Royal: Prințesa de hârtie, Prințul de hârtie, Palatul de hârtie, Moștenitorul decăzut și Regatul sfărâmat.

”Pasiunea cu care ne sărutăm ar putea lumina tot cerul – parcă ar fi prima și ultima dată când facem dragoste. Cu alte cuvinte, ne sărutăm ca întotdeauna, din toată inima, cu ardoarea și dragostea care vor arde veșnic, în viața asta și în toate viețile viitoare, pentru că, indiferent ce s-ar întâmpla, vom fi întotdeauna împreună.”

0 0