💙Amanda Quick- Gheață și foc .PDF

💙Amanda Quick- Gheață și foc .PDF

0

📖Carti PDF🎊 online gratis:🌸 💙Amanda Quick- Gheață și foc .PDF📖🌟

Descarcă cărți gratis online gratis

,,Amanda Quick-cutler #3 – Gheață și foc .PDF,,

Jack Lancaster, consultant FBI, a fost mereu atras de cazurile complicate pe care poliția le consideră fie imposibil de rezolvat, fie accidente sau sinucideri.Supraviețuitor el însuși al unui cumplit incendiu, anchetele care implică într-un fel sau altul focul sunt pentru el deosebit de provocatoare. Abilitatea lui aproape supranaturală de a pătrunde în mintea ucigașilor i-a adus o reputație în anumite cercuri – și i-a complicat viața personală. Căci cu cât rezolvă mai multe cazuri, cu atât alunecă mai mult în întuneric. Singura consolare și salvare este Winter Meadows, o terapeută spe­cializată în meditație, care, după cazurile cele mai tulburătoare, este singura capabilă să îi aducă înapoi pacea.Însă faptul că dușmanul lui dintotdeauna încă trăiește nu îl lasă pe Jack să își găsească liniștea cu adevărat. După ani în care și-a consolidat puterea, Quinton Zane se întoarce, decis să scape de toți cei care îi stau în cale. Jack este pregătit să îl înfrunte – deși își dă dintr-odată seama că acum nu răzbunarea contează cel mai mult în viața lui… ci o femeie tulburătoare, cu ochi de chihlimbar.

Citate:

„Mintea reţine întotdeauna elemente vizuale convingătoare care declanşează amintiri puternice. Avea o bănuială că undeva în trecutul lui, Jack îndurase o experienţă îngrozitoare cu focul. Poate că într-o bună zi avea să-i povestească, dar deocamdată păstra secretele pentru el. Îl înţelegea. Categoric şi ea avea câteva secrete pe care le ţinea pentru ea. Era hotărâtă să-şi pună la încercare răbdarea cu Jack, dar nu era uşor. Era cel mai fascinant, cel mai misterios, cel mai interesant bărbat pe care-l întâlnise vreodată, dar nu era convinsă că ar fi înţelept să grăbească lucrurile. ”

„Credea că este pregătită pentru sărutul lui, dar nici că putea să se înşele mai tare. Toate simţurile îi erau străbătute de electricitate, declanşând o reacţie care o uimea. Pentru o clipă sau două fu copleşită de intensitatea experienţei. După aceea fu cuprinsă de o stare de excitaţie alimentată de adrenalină. Brusc, tremura, dar nu din cauza vântului noptatic răcoros dinspre ocean. ”

„Ştia că raţiunea lui era întunecată probabil de dorinţă, dar în această clipă nu dădea doi bani pe asta. Şi raţiunea ei probabil că era întunecată. Părea o situaţie din care amândoi nu aveau decât de câştigat, cel puţin în această noapte. Mâine e o altă zi.”

1 1