RUTH WARE- JOCUL MINCIUNII .PDF

RUTH WARE- JOCUL MINCIUNII .PDF

0

📖Carti PDF🎊 online gratis:🌸 RUTH WARE- JOCUL MINCIUNII .PDF📖🌟

Cărți PDF online gratis, cărți Detective,

RUTH WARE- JOCUL MINCIUNII .PDF

Unul dintre cele mai bune romane polițiste și thrillere de pe Amazon De la autoarea bestsellerului Într-o pădure întunecată„Agatha Christie se întâlnește cu Fata din tren”. – The SunPatru prietene. Un legământ. Cineva însă ascunde adevărul.

Un nou thriller semnat de scriitoarea-fenomen Ruth Ware. Mesajul vine în orele târzii ale nopții. Doar patru cuvinte: Am nevoie de voi. Isa lasă totul, își ia fetița de câteva luni în brațe și se îndreaptă spre Salten. Și-a petrecut cele mai importante zile din viața ei în internatul construit în acel ținut mlăștinos, zile a căror amintire încă o bântuie. În școală, Isa și cele trei prietene ale ei jucau adesea Jocul Minciunii, convingându-i pe oameni de cele mai scandaloase povești. Acum, după șaptesprezece ani de secrete, ceva îngrozitor a fost descoperit pe plajă. Ceva care o va aduce pe Isa față în față cu propriul trecut și cu cele trei femei pe care nu le-a văzut de ani de zile, dar pe care nu le-a uitat niciodată…

„Un thriller incisiv. Îți dă fiori și în același timp te atrage irezistibil.” – Sunday Mirror

„Intri complet în atmosfera stranie încă de la prima pagină.” – Closer

sun spunea că „Agatha Christie se întâlnește cu Fata din tren”. Agatha Christie nu am citit prea mult, Fata din tren mi s-a părut o carte destul de bună, dar combinația dintre cele două stiluri nu am regăsit-o deloc în Jocul minciunii.

Jocul minciunii este un nou thriller semnat de autoarea Ruth Ware. Am avut pe listă și primul roman al autoarea ”Într-o pădure întunecată”, dar nu știu de ce am tot amânat să o cumpăr. Vă dați seama că abia așteptam să citesc această carte pentru că eram foarte curioasă în legătură cu stilul autoarei. Am fost ușor dezamăgită, mi s-a părut statică, mult prea forțată pe alocuri. Și-a mai spălat păcatele spre sfârșit și asta a dus la cele 4 steluțe pe care i le-am acordat cu indulgență.

0 0