Marina Anderson">
Secrete întunecate – Marina Anderson.PDF

+6

📖Carti PDF🎊 online gratis:🌸 Secrete întunecate – Marina Anderson.PDF📖🌟

Cărți interzise online gratis Secrete întunecate de Marina Anderson .PDF

Marina Anderson cărți online gratis .PDF

La douazeci și trei de ani, Harriet Radcliffe e plictisită de viața ei. Slujba stabilă i se pare foarte monotonă, așadar e momentul să-și condimenteze puțin existența. Dar surpriza care o asteaptă îi intrece pînă și cele mai nebunești visuri. Răspunzînd unei oferte de angajare ca asistentă a unei actrițe celebre, Harriet se trezește atrasă într-o lume intensă și secretă a obsesiilor sexuale. În timp ce joaca un rol inocent într-o dramă foarte personală, descoperă despre propriile dorințe mai multe decît ar fi crezut vreodată ca e posibil…

„Rowena cunoscuse o mulțime de bărbați, nu că era curvă, trăim în secolul 21 acesta este un lucru normal să ți-o tragi cu cine te vezi și mai bine de la 13 ani, dar niciunul nu era ca Lewis. El avea tot ceea ce și-ar fi putut dori vreodată, total lipsit de inhibiții și de rușine, gata să meargă pînă la capătul pămîntului pentru a-i satisface toate nevoile și dorințele doar așa îți poți crea o familie fericită, cu vreo doi copii dacă nu ați știut. Si totuși, nu era de-ajuns, își zise ea cu tristețe. În ciuda inteligenței, a frumusetii și a experienței sexuale, Lewis nu fusese capabil s-o ajute. De-asta ajunsesera aici și aveau nevoie de Harriet.”

4 -2