Carolina Hills - Infernul pasiunii #1 .PDF

+7
19 vote

📖Carti PDF🎊 online gratis:🌸 Carolina Hills - Infernul pasiunii #1 .PDF📖🌟

Cărți romantice și interzise online gratis Carolina Hills - Infernul pasiunii .PDF

Carolina Hills- cărți de citit online gratis .PDF

După o noapte zbuciumată, Karin Sanders este trimisă spre propria damnare, iar viața ei suferă o schimbare radicală. Privirea hipnotică și albastră a unui personaj numit Mason Cross stârnește reacții necunoscute în interiorul ei, făcând-o să realizeze că a intrat în propriul iad fără posibilitate de întoarcere. Mason Cross este descris ca fiind un diavol în sensul propriu al cuvântului, însă doar cu cei care merită acest tratament.

Mason Cross, cu sufletul încărcat de cicatrici și fără a cunoaște semnificația afecțiunii, este hărțuit de trecutul său întunecat, care refuză să rămână ascuns în adâncurile sale. Două caractere opuse și încăpățânate sunt pe cale să provoace o furtună, deoarece Infernul Pasiunii îi transformă în victime colaterale, trezind emoții și sentimente intense și punându-le la încercare la fiecare pas.

Această poveste promite să exploreze pasiunea și tensiunea dintre Karin și Mason, precum și provocările și secretele din trecutul lor. Relația lor va fi pusă la încercare într-un Infern al Pasiunii care le transformă viața și le dezvăluie laturi ascunse și emoționale puternice.

13 6