Julia London">
eBook-Julia London  Mireasa pentru un crai .PDF

eBook-Julia London Mireasa pentru un crai .PDF

+3
3 votes

📖Carti PDF🎊 online gratis:🌸 eBook-Julia London Mireasa pentru un crai .PDF📖🌟

Cîndva aflate în centrul atentiei lumii bune, Grace Cabot si surorile ei se pregatesc acum sa infrunte rusinea pierderii statutului lor si a traiului in lux, odata cu moartea tatalui vitreg, contele de Beckington. Situatia nefericita nu poate fi evitata decat daca Grace reuseste sa isi puna in aplicare planul de a atrage in capcana casatoriei un viconte bogat. Insa in momentul in care, din cauza unei incurcaturi, ea este descoperita intr-o imbratisare patimasa cu Jeffrey, contele de Merryton, un barbat taciturn la care ii era groaza si sa se gandeasca, planul ei ia o turnura cu totul neasteptata – si nu neaparat de dorit.Guvernat doar de simtul datoriei, Jeffrey Donovan nu si-a pus problema casatoriei pana sa fie prins intr-o situatie compromitatoare cu tanara Grace si nevoit sa se insoare. Desi este adeptul rutinei si proaspata lui sotie este insasi intruchiparea haosului, el nu se poate abtine sa nu o doreasca in toate modurile posibile. Secretele amandurora sunt atat de complicate incat toata lumea ar putea sa creada ca viata lor este distrusa pentru totdeauna – dar Jeffrey incepe sa spere ca, in sfarsit, si pentru el este posibil un inceput nou si promitator.„Julia London da din nou lovitura cu acest roman cu siguranta fierbinte!“ Stephanie LaurensJulia London este autoarea a peste 30 de bestselleruri New York Times, USA Today si Publishers Weekly. A fost de sase ori finalista la prestigiosul premiu RITA pentru excelenta in fictiunea romantica.

3 0