Stephanie Laurens">
eBook-Pasiunile inimii 2 de Stephanie Laurens .PDF

+1

📖Carti PDF🎊 online gratis:🌸 eBook-Pasiunile inimii 2 de Stephanie Laurens .PDF📖🌟

Descarcă online gratis carti noi, iubiri de poevste eBook-Pasiunile inimii 2 de Stephanie Laurens .PDF

O rapire indrazneata si un salvator neobisnuit aduc impreuna doua suflete predestinate. Eliza Cynster s-a saturat sa fie tot timpul supravegheata de rudele sale extrem de protectoare, puse in alerta de rapirea recenta a lui Heather, sora ei mai mare. Aflata la balul de logodna al lui Heather cu salvatorul ei, Breckenridge, Eliza primeste un biletel misterios prin care este chemata intr-o parte mai linistita a vilei in care are loc petrecerea. Plictisita de bal, accepta cu incantare, insa se trezeste captiva unui barbat necunoscut, care are misiunea de a o duce in secret la Edinburgh. Speriata, dar hotarata sa-si recapete libertatea, Eliza profita de prima posibilitate de evadare care i se iveste – in persoana lui Jeremy Carling, un nobil cu preocupari scolastice. Raufacatorii si implicarea in conflicte nu au reprezentat niciodata preocuparea lui Jeremy, totusi nu poate refuza sa ajute o domnisoara aflata intr-o situatie disperata. Pericolul ii pandeste la fiecare pas al cursei lor nebunesti pentru a scapa de un misterios urmaritor si de un asasin cu sange-rece, pana la confruntarea finala care va dezvalui ce le poate rezerva viitorul – daca amandoi vor avea suficient curaj sa recunoasca si sa urmeze dragostea pe care o impartasesc…Fragment. Aprilie 1829,Taverna The Green Man Cartierul vechi,Edinburgh-După cum am discutat mai înainte,domnule Scrope,solicitarea mea este de actualitate.V-am cerut să o răpiţi pe domnişoara Eliza Cynster de la Londra şi să mi-o predaţi aici,la Edinburgh.McKinsey-încă îşi zicea aşa,căci,la urma urmelor, era un nume de împrumut foarte bun-se tolăni într-un separeu din fundul tavernei slab luminateflndreptându-şi privirea către bărbatul aşezat de partea cealaltă a mesei.Ai avut la dispoziţie două săptămâni pentru a studia situaţia şi pentru a face planuri.Singura problemă care mai rămâne este dacă mi-o poţi preda pe Eliza Cynster,teafără şi nevătămată,sau ba.Scrope,cu părul lui negru şi cu ochii întunecaţi,cu chipul lui lung cu trăsături arogante,îl fixă cu privirea. -După ce m-am gândit îndelung,cred că putem face afaceri împreună,domnule. ..

1 0