61 de ore de Lee Child carte .PDF

+7
3 votes

📖Carti PDF🎊 online gratis:🌸 61 de ore de Lee Child carte .PDF📖🌟

descarcă carti online gratis 61 de ore de Lee Child carte .PDF

despre carte

Jack Reacher s-a întors. Număratoarea inversă a început. Pregătește-te pentru cele mai interesante 61 de ore din viața ta. Cel mai recent thriller al autorului cu bestselleruri din „New York Times” numărul 1, Lee Child, este o bombă cu ceas de suspans care creează tensiune electrică pe fiecare pagină. Șaizeci și unu de ore. Nici un minut de pierdut. Un autobuz de turism se prăbușește într-o furtună de zăpadă sălbatică și îl aterizează pe Jack Reacher în mijlocul unei confruntări mortale. În Bolton din apropiere, Dakota de Sud, o femeie curajoasă pledează pentru dreptate într-un orășel amenințat de forțe sinistre. Dacă va trăi suficient pentru a depune mărturie, va avea nevoie de ajutor. Pentru că la Bolton vine un ucigaș, un asasin rece, priceput, care nu ratează niciodată. Planul inițial al lui Reacher era să se miște în continuare. Dar următoarele 61 de ore vor schimba totul. Secretele sunt mai mortale, iar dușmanii lui sunt mai puternici decât ar fi putut ghici el, dar la fel este și femeia a cărei viață își va risca să o salveze. În 61 Hours, Lee Child a scris un thriller de confruntare cu un final exploziv despre care cititorii vor vorbi mult timp de acum înainte.

Ca de obicei, romanul este scris excelent. Stilul simplu, precis şi plin de informaţii al lui Lee Child se potrivește perfect eroului său și îmi place la nebunie. Pentru mine modul în care a descris efectul gerului năprasnic asupra lui Reacher care era îmbrăcat lejer, cu haine din colecția de vară-toamnă, a fost foarte răcoritor. Nu mai spun că atunci când acțiunea s-a mutat într-o unitate militară subterană construită pentru copii, Lee Child a reușit să-mi transmită un sentiment de claustrofobie deloc plăcut. Finalul este complet neaşteptat. Recunosc că m-a cam luat prin surprindere faptul că “61 de ore” se termină cu un frumos “Va urma”. Mai ales că, atunci când am făcut săpături pe internet, am descoperit că romanul următor nu continuă direct acțiunea din acesta. Dacă citeam cartea atunci când a apărut în SUA cred că eram cam nervos deoarece Lee Child nu spune dacă Reacher a supraviețuit sau nu luptei finale. Însă acum când scriu recenzia realizez că nu trebuie să mă agit: răii nu au aruncat în Reacher cu un asteroid pe care au plasat câteva bombe nucleare. Nu! Doar l-au aruncat în aer! Deci cu siguranță a supraviețuit!P.S.: Acţiunea din “61 de ore”este continuată, cât de cât, de cea din “Să nu te întorci niciodată” deci… Reacher is alive and kicking ass!

5 -2