John Grisham">
John Grisham- Omul care aduce ploaia .PDF

+5

📖Carti PDF🎊 online gratis:🌸 John Grisham- Omul care aduce ploaia .PDF📖🌟

Omul care aduce ploaia” te va impresiona cu o profunzime mai mare decât descoperi în thrillerele cu pas alert la care Grisham e maestru. Bineînțeles, Cartea săptămânii noastre este tot o poveste cu și despre avocați, înscriindu-se în contextul dramei legale care îi place atât de tare autorului american.

Cel mai citit autor al acestui deceniu rămîne fidel opțiunilor sale și face o nouă incursiune în lumea avocaților. Clasicul (deja) tînăr absolvent al Facultății de Drept, aici pe nume Baylor, primește o lovitură dură de la viață, căci firma unde ar fi trebuit să lucreze imediat după absolvire este înghitită de o super firmă de avocați care nu mai are nevoie de serviciile sale. Este nevoit astfel sa lucreze la o firma de periferie, implicată în afaceri murdare. Deține însă un atu important: are un contract cu o familie ce dă în judecata o mare companie de asigurări care a refuzat să plătească o asigurare pentru leucemie. Inconfundabilul Grisham construiește migalos fiecare detaliu, conturînd o acțiune trepidantă, cu implicații nebănuite și cu un deznodamant surprinzator. Aflati-l si dumneavoastra!…

3 -2