Megan Miranda">
📚👧🏻‍🦰Megan Miranda - Toate fetele dispărute

-2

📖Carti PDF🎊 online gratis:🌸 📚👧🏻‍🦰Megan Miranda - Toate fetele dispărute📖🌟

Cărți și recenzii de cărți online gratis-👧🏻‍🦰🔍 "Toate Fetele Dispărute" de Megan Miranda

Cartea Toate Fetele Dispărute- este un thriller psihologic captivant care îți va răscoli mintea și inima. Povestea este povestită într-un mod inedit: în sens invers, aducând o provocare uluitoare pentru cititori. Nicolette Farrell se întoarce în Cooley Ridge, orașul ei natal, după zece ani, pentru a avea grijă de tatăl ei bolnav. Dar întoarcerea ei este umbrită de amintiri întunecate ale dispariției prietenei ei, Corinne, și de o nouă dispariție care o face să se confrunte cu un sentiment de déjà-vu înfricoșător.

Pe măsură ce încearcă să dezlege misterul, Nic descoperă adevăruri tulburătoare despre comunitatea ei, familia ei și despre ce s-a întâmplat cu adevărat cu Corinne în acea noapte tragică din trecut. Romanul este plin de răsturnări de situație, suspans și întorsături neașteptate, captivându-te de la prima pagină până la ultima. Este un thriller psihologic ce te provoacă să-ți pui la încercare gândirea și să descoperi adevărul ascuns din spatele fiecărui personaj și a fiecărui eveniment. O lectură fascinantă și adrenalinică care te va ține cu sufletul la gură până la final. 🕵️‍♀️🔍

0 2