Cristian Terran">
Planeta arhonților - Terran, Cristian .PDF

0

📖Carti PDF🎊 online gratis:🌸 Planeta arhonților - Terran, Cristian .PDF📖🌟

Recenzii de cărți online gratis Planeta arhonților - Terran Cristian .PDF

Terran Cristian- cărți de citit online gratis .PDF

V-ați temut vreodată că personalitatea vă este schimbată de forțe care nu depind de voi și pe care nu le puteți stăpâni ori înțelege? V-ați făcut vreodată griji pentru că memoria nu părea să vă aducă exact aceeași imagine a trecutului pe care v-o evocase cu o zi înainte? V-ați pus vreodată întrebări despre creaturile acelea pe care le puteți numi fie Demoni, fie Diavoli, fie Duhuri, capabile să se răspândească în timp și spațiu și să locuiască în miezurile fierbinți ale stelelor sau în pustiurile înghețate ce despart galaxiile?

Cartea "Planeta Arhontilor" vă oferă o viziune aparte a iluziei care ne înconjoară și de care suntem foarte siguri că e reală. Este iluzia în care trăim controlată de către forțe întunecate? Gnosticii i-au numit Arhonti pe acești prădători. Cum ne afectează aceste forțe, ce tehnologii folosesc, de când sunt prezente în viețile noastre, cum putem să ne apărăm de ei?

Dacă acum câteva mii de ani, scopul principal al manipulării la scară largă era constrângerea individului de a avea acces la cunoștințe despre fenomenele subtile, pentru a se încadra în anumite norme psihologice care să corespundă tiparului colectiv din aria geografică din care făcea parte, în prezent se desfășoară același proces, însă la scară largă, planetară, pentru a coagula frecvențele tuturor membrilor într-un câmp colectiv ce poate sluji unui singur scop.

Dacă în timpuri străvechi, bătălia era, în cea mai mare parte, exceptând deocamdată fenomenele cunoscute drept posedare, pentru sufletul omului obișnuit, în prezent se duce o luptă pentru ca mintea individului să fie ocupată cu tot mai multe elemente efemere care să îi încetinească anumite capacități cognitive și să-l conducă spre o gândire de grup urmată de o transformare corporală ce poate pune la dispoziție anumitor forțe nu doar sufletul, ci și corpul nostru.

Este o bătălie pentru sufletele noastre. Depinde de noi dacă ne dăm acordul.

0 0