Anna Todd">
Anna Todd- După ce ne-am certat de (vol.II) .pdf

+1

📖Carti PDF🎊 online gratis:🌸 Anna Todd- După ce ne-am certat de (vol.II) .pdf📖🌟

Al doilea volum din seria AFTER. Peste 1,2 miliarde de lecturi pe WattpadDupă un început tumultuos de relație, lucrurile par să funcționeze între Tessa și Hardin. Dar o dezvăluire incendiară despre trecutul misterios al lui Hardin o copleșește pe Tessa. Simte că nu mai poate suporta încă o promisiune încălcată. A renunțat la tot pentru băiatul de care s-a îndrăgostit nebunește.

Hardin știe că a făcut o greșeală imensă.Va fi el în stare să se schimbe… în numele iubirii?After a fascinat cititorii din toată lumea. Trăiește și tu experiența de pe internet!

Un public care te citește în timp real, evident, te motivează să scrii tot mai mult. Să lucrez la seria After devenise aproape un obicei zilnic, postam câte un capitol pe zi. – Anna ToddÎn After, singurul lucru la care te poți aștepta este imprevizibilul. – Vilma’s Book BlogPregătiți-vă pentru o explozie emoțională! – Biblio Belles

„Habar n-aveam eu că peste doar câteva luni urma să locuiesc într-un apartament cu iubitul meu, care nu este Noah. N-aveam nici cea mai vagă idee despre ce urma să se întâmple atunci când mama a intrat în parcarea de la WCU — cu atât mai puțin atunci când l-am întâlnit pe băiatul insolent cu părul ondulat. N-aș fi crezut așa ceva dacă mi-ar fi spus cineva, iar acum nu-mi pot imagina viața fără tipul ăsta arțăgos.“

1 0