La cinci pași de tine 🥲 carte .PDF

+1

📖Carti PDF🎊 online gratis:🌸 La cinci pași de tine 🥲 carte .PDF📖🌟

La cinci pași de tine de Rachael Lippincott Mikki Daughtry , filme-carti online gratis .PDF

Descarcă online gratis La cinci pași de tine carte in format electronic .PDF

Cărți Rachael Lippincott Mikki Daughtry online gratis .PDF

Oare poți iubi pe cineva pe care nu-l poți atinge niciodată? Stella Grant simte nevoia să-și planifice viața pas cu pas – poate pentru că plămânii ei bolnavi, pe care nu-i poate controla, i-o guvernează oricum, trimițând-o periodic în spital, încă din copilărie. În momentul de față, Stella trebuie să-și planifice foarte bine viața pentru a nu pierde locul pe lista beneficiarilor unui transplant de plămâni, care-i va asigura cinci ani de existență fără probleme.

Pentru asta e obligată să stea în permanență la șase pași de oricine i-ar putea transmite o infecție pulmonară. Șase pași. Fără excepții. Will Newman este exact persoana de care Stella trebuie să se ferească. Lui Will nu-i pasă de reguli, de tratamente, nu-și respectă orarul de medicație și abia așteaptă să împlinească optsprezece ani ca să-și decidă singur soarta. Vrea să plece să vadă lumea – nu doar spitalele ei. Mai mult, Will o poate infecta pe Stella cu o bacterie mortală. Și totuși, dintr-odată, cei șase pași dintre ei nu mai par un spațiu de siguranță, ci o pedeapsă. Oare n-ar putea să fure măcar o mică parte din această distanță, în schimbul a tot ceea ce plămânii lor defecți le-au furat din viață? Cât de periculoși ar putea fi numai cinci pași între ei, dacă asta îi ajută să câștige sufletește? Carte ecranizată: Descoperă un nou „Love Story” in cea mai recentă producție cinematografică a anului, cu Cole Sprouse si Haley Lu Richardson in rolurile principale!

“Poe i-a împins pe toţi departe de el pentru ca nimeni să nu sufere din cauza lui, şi tot nu a contat absolut de loc. Michael stă şi acum pe patul lui, strivit de durere. Timpul pe care ar fi putut să-l petreacă împreună îi bântuie gândurile. Indiferent dacă mor acum sau peste zece ani părinţii mei tot o să fie distruşi. Şi n-o să fac decât să mă chinuiesc singură, obsedată să trag câteva guri de aer în plus.”

Mesajul autorilor și concluziile mele despre cartea „La cinci pași de tine”

Povestea este atât de sensibilă și plină de substrat încât te va emoționa inevitabil (eu am plâns …mult) dar și să meditezi la ceea ce e important cu adevarat in viață.

Acest roman m-a făcut să mă gândesc cât de superficiali suntem, cum ne pierdem timpul, cea mai importantă resursă, pentru a ne face griji pentru probleme care nu există cu adevărat.

Uităm să ne bucurăm de ceea ce avem focusându-ne pe ceea ce ne lipseşte. Uităm să fim recunoscători pentru faptul că respirăm, că putem alerga, vedea, că avem atât de multe beneficii care ni se par normale dar care pentru alţii sunt un lux.

Modul simplu în care a fost scris, face romanul accesibil tuturor indiferent de vârstă sau experienţa literară.

1 0