Alaa al-Aswani">
Alaa al-Aswani - As fi vrut sa fiu egiptean

0

• 📖😍View All Books By🔝:

📖Carti PDF🎊 online gratis:🌸 Alaa al-Aswani - As fi vrut sa fiu egiptean📖🌟

📚⚱️🐫Cărți și recenzii de cărți online gratis 🧩  Alaa al-Aswani - As fi vrut sa fiu egiptean🏺🐪🛕

Cu o curajosă dezvăluire a aspectelor întunecate și tulburătoare ale societății egiptene moderne, Alaa al-Aswani își aduce contribuția semnificativă cu volumul "As Fi Vrut să Fiu Egiptean" 📚. Refuzată multă vreme de editori din cauza conținutului subversiv, această lucrare este o diatribă vehementă împotriva corupției, ipocriziei, violenței și depravării care macină țara, amenințând să înăbușe inteligența și talentul sub povara sa.

Al-Aswani deconstruiește cu abilitate afirmația bombastică a politicianului Mustafa Kamil, care susține că "Daca n-as fi fost egiptean, as fi vrut sa fiu egiptean" 🤔, și dezvăluie fără menajamente locuitorii contemporani ai Egiptului, privați de strălucirea trecutului glorios. Egipteanul modern, așa cum este ilustrat în personajele sale, este lipsit de orice legătură cu măreția faraonilor sau cu geniile constructori de piramide. El devine, în schimb, o ființă ipocrită, leneșă, lacomă și brutală, care pare să coboare din cei mai umili sclavi.

Egiptul lui Alaa al-Aswani devine, așadar, o metaforă a lumii contemporane, așa cum era Rusia lui Dostoievski sau America lui Steinbeck. Autorul, dentist în timpul zilei și cercetător al obscurului Cairo nocturn, se întâlnește cu o varietate de personaje stranii și uneori înspăimântătoare, iar aceste întâlniri alimentează povestirile sale cu un realism vibrant și impresionant. Alăturându-se unor titani literari precum Dostoievski și Steinbeck, Alaa al-Aswani se impune ca unul dintre cei mai importanți scriitori contemporani, aducând în prim-plan nu numai aspectele sumbre ale societății egiptene, ci și complexitatea și profunzimea umanității într-o lume plină de contradicții și provocări. 🌍🖋️

0 0

Top 4 cărți