Kiran Millwood Hargrave">
🔥Kiran Millwood Hargrave - Femei pe rug🔥

+1

📖Carti PDF🎊 online gratis:🌸 🔥Kiran Millwood Hargrave - Femei pe rug🔥📖🌟

📚💥Cărți, Recenzii, Aventură,Mister-🔥Kiran Millwood Hargrave - Femei pe rug🔥

📚💥 "Femei pe rug" de Kiran Millwood Hargrave este un roman captivant care te va transporta într-o lume plină de mister și aventură. În mijlocul unei insule îndepărtate, trei femei curajoase luptă împotriva injustiției și a opresiunii. Cu personaje puternice și o poveste plină de suspans, această carte te va prinde de la prima pagină și nu te va lăsa să o lași din mână până la final. Descoperă secretele ascunse ale acestui loc mistic și alătură-te călătoriei lor pline de pericole și descoperiri. Kiran Millwood Hargrave creează un univers fascinant în care puterea feminină strălucește în fața adversităților. 🏝️👩‍🔬🔥

Iarna anului 1617, Finnmak, Norvegia. O furtună teribilă se iscase pe mare în jurul îndepărtatei insule norvegiene Vardo. O tânără femeie, Maren, vede cum bărbații de pe insulă, plecați la pescuit, pier într-o clipită. Își pierde astfel tatăl, fratele și logodnicul. Vardo este acum o așezare a femeilor, care sunt nevoite să supraviețuiască în lipsa ajutorului bărbaților răpuși în furtună.

Optșprezece luni mai târziu, aici sosește un personaj sinistru. Absalom Cornet a fost chemat din Scotia să le aducă pe femeile de pe insulă la ascultare. Cu el călătorește tânăra sa soție, Ursa. În noua ei casă, ca și în compania lui Maren, Ursa întâlnește ceva ce nu a mai văzut până atunci: femei independente. Dar acolo unde Ursa găsește fericirea și dragostea, Absalom nu vede decât un loc potopit de un rău înspăimântător, de vrăjitorie, pe care trebuie să-l dezrădăcineze cu orice preț, chiar cu arderea pe rug a vinovatelor...

Inspirată din fapte reale, furtuna din Vardo și procesul vrăjitoarelor din 1620, "Femei pe rug" este o poveste de dragoste cu accente feministe, înconjurată de răul oamenilor și prigoana naturii din nordul îndepărtat. 🌨️🔥🧙‍♀️

1 0