Geshe Michael Roach, Lama Christie Mcnally">
Șlefuitorul de diamante – Geshe Michael Roach, Lama Christie McNally

0

📖Carti PDF🎊 online gratis:🌸 Șlefuitorul de diamante – Geshe Michael Roach, Lama Christie McNally📖🌟

Descarcă top cele mai bune cărți pentru dezvoltare personală, Slefuitorul de diamante. Invatatura straveche despre succesul in afaceri si in viata – Geshe Michael Roach, Lama Christie McNally În întreaga lume, peste un milion de oameni se opresc zilnic… pentru a găsi în Șlefuitorul de diamante strategii care îi ajută să obțină succesul pe plan financiar și în viața personală. În doar zece ani, această carte – care are la bază înțelepciunea din Sutra Șlefuitorului de diamante, o veche scriere tibetană – a devenit Biblia în domeniul afacerilor; a fost tradusă în peste 15 limbi și folosită pentru a construi, la nivel mondial, afaceri de miliarde de dolari. Prin ce se deosebește această carte despre succesul în afaceri de toate celelalte cărți pe care le-ai citit până acum? Lucrarea originală, Șlefuitorul de diamante, este cea mai veche carte tipărită din lume. Această lucrare tibetană consemnează în scris un sistem de principii formulate de Buddha în urmă cu peste 2500 de ani. Inițial această învățătură s-a transmis pe cale orală, ulterior – odată cu apariția scrisului – a început să fie gravată pe frunze lungi de palmier. Ediția de față, revizuită, cuprinde întreaga carte inițială, dar și o secțiune nouă și interesantă intitulată Povești de succes inspirate de „Șlefuitorul de diamante”. Ele relatează, direct de la sursă, experiențele adevărate ale unor oameni care au reușit cu ajutorul acestei cărți. Descoperă cum și tu poți avea succes pe plan personal și profesional și nu uita să cauți urmărea cărții Șlefuitorul de diamante, o lucrare intitulată Gestionarea karmei: ce dăruiești se întoarce la tine, în afacerea și în viața ta. Geshe Michael Roach (născut pe 17 decembrie 1952), călugăr budist, profesor, om de afaceri, filantrop șl autor, este primul american căruia i s-a acordat gradul de geshe în budism, după mai bine de 20 de ani de studiu și practică în mănăstirile tibetane. A intrat în lumea afacerilor pentru a pune în practică învățăturile budiste. În 1981 a ajutat la înființarea companiei Andin International Diamond care în prezent are vânzări de peste 100 de milioane de dolari anual, o mare parte din profit fiind donat pentru proiecte umanitare. Lama Christie McNally preda învățături spirituale și traduce texte monastice tibetane și sanscrite. Coautoarea cărților ”The Essential Yoga Sutra”, ,How Yoga Works” si ,The Eastern Path to Heaven”, Christie McNally a petrecut șase ani în tăcere meditând și e prima femeie americană care a obținut gradul de lamă. Este și cofondatoarea Universității Diamond Mountain, o inițiativă revoluționară de a preda învățături monastice cu aplicații în toate domeniile vieții. Carte recomandată de Florin Păsat în cadrul proiectului Libris, „Oameni și cărți „.

0 0