Jodi Ellen Malpas">
eBook Jodi Ellen Malpas- Adevarata lui regină descarcă cartea online gratis .PDF

0

📖Carti PDF🎊 online gratis:🌸 eBook Jodi Ellen Malpas- Adevarata lui regină descarcă cartea online gratis .PDF📖🌟

O prințesă frumoasă și sfidătoare. Un actor de la Hollywood renumit, păcătos de superb.

O poveste de dragoste care va zgudui cu siguranță monarhia britanică... și lumea.

Relația lor amoroasă a început intens și pasional. Prințesa Adeline și Josh Jameson știau că orice viitor împreună este imposibil - statutul ei de prințesă și statutul lui de spărgător de inimă de la Hollywood dictau asta. Dar culmile plăcerii la care se puteau duce unul pe celălalt au fost sălbatic neanticipate de amândoi. Desconsiderarea absolută a lui Josh pentru statutul Adelinei a atras-o rapid în lumea lui hedonistă. Iar masca ei perfect purtată și fațada falsă l-au captivat pe Josh până la obsesie. Granițele s-au încețoșat. Fizicul a devenit emoțional. Inimile lor s-au împletit.

Dar o întorsătură crudă a evenimentelor le sfâșie lumea, iar Adeline este mai legată ca niciodată de protocolul și așteptările pe care le comanda titlul ei. Armata de consilieri regali care păzesc secretele și scandalurile Monarhiei va face eforturi de neconceput pentru a menține fumul și oglinzile pe loc... și Josh departe de Adeline. Ea știe că puterea pe care o deține vine cu sacrificii agonizante. Plecarea de lângă Josh o devastează... dar îl ține ferit de instituția coruptă care i-a condus viața.

Cu toate acestea, Josh refuză să o piardă pe femeia care l-a consumat atât de complet, i-a distorsionat limitele și l-a dezbrăcat de orice sensibilitate.

Va triumfa puterea monarhiei britanice Sau dragostea lor aprigă unul pentru celălalt va schimba cursul istoriei?

0 0