Confidentele unei fete de oraș .PDF

0

📖Carti PDF🎊 online gratis:🌸 Confidentele unei fete de oraș .PDF📖🌟

😉Cărți romantice online gratis 😉

😍Confidentele unei fete de oraș .PDF😍

Dragostea se trăieşte, nu se planifică!

Personajul principal al cărții este Laura, o femeie trecută cu puțin peste 30 de ani, care nu reușește să-și găsească jumătatea și resimte acut presiunea ceasului biologic. În căutarea partenerului, Laura trece deopotrivă prin experiențe triste și comice, întâlnind numai bărbați ciudați sau incompatibili cu ea. Din fiecare relație sau aventură, ea învață totuși câte ceva.

Volumul diferă de altele din același gen literar traduse în România în ultimii ani prin faptul că surprinde culoarea și umorul local tipice. Spre deosebire de cărțile americane și britanice, Confidențele unei fete de oraș oferă cititoarelor repere sociale și culturale ușor de recunoscut. Scrisă într-un registru accesibil și digerabil, într-un stil personal convingător, dincolo de ironii și pasaje pline de haz, cartea aduce în atenția cititoarelor probleme existențiale serioase.

– Mişcă-te mai repede, melc ratat ceeşti! Ai ieşit la plimbare!? Unii merg la muncă, măi, cârnaț umflat. Du-te-n mă-ta! l-am apostrofat pe un şofer grăsuţ care circula cu viteza legală. Repertoriul de înjurături la volan devenise un fel de ritual zilnic. Traficul era insuportabil, dar şi dacă n-ar fi fost aşa, tot aş fi înjurat. Era un fel de terapie pentru mine. Nu de puţine ori, Ana, soră-mea, mi-aa atras atenţia că ar trebui să fiu mai calmă.

0 0