Pe strada India- Samantha Young .PDF

+7
3 votes

📖Carti PDF🎊 online gratis:🌸 Pe strada India- Samantha Young .PDF📖🌟

Pe strada India de Samantha Young .pdf descarcă și citește cărți romantice online gratis

Cărți de Samantha Young online gratis .PDF

Cînd prima dragoste are nevoie de o a doua șansă… Celebra autoare a seriei Pe strada Dublin se întoarce cu o poveste despre cum să lași în urma trecutul și cum să ai încredere în viitor. Cînd Hannah Nichols l-a văzut ultima dată pe Marco D’Alessandro, în urmă cu cinci ani, acesta i-a frînt inima. Băiatul cel rău cu o latura tandră ascunsă e singurul tip pe care Hannah l-a iubit vreodată. După o noapte de pasiune, Marco a dispărut. Distrusă, Hannah nu și-a mai revenit niciodată. Dar soarta îi reunește, iar Marco luptă să o convingă pe Hannah că sunt meniți să fie împreună…

Am surâs, mi-am adunat lucrurile şi m-am îndreptat spre uşă. Stingând luminile, am dat din cap. De fiecare dată când ieşeam dintr-o sală de clasă la sfârşitul zilei, voiam să mă simt ca şi cum aş fi câştigat ceva şi, în consecinţă, la fel şi oamenii cărora le predam. Uneori, din păcate, mă simţeam doar epuizată şi stresată. În seara asta simţeam că eu şi Lorraine câştigaserăm. Într-o stare de spririt buna şi decisă să beneficiez de „timpu’ meu”,

am trimis mesaje la două dintre prietenele mele de la universitate, Suzanne şi Michaela, şi am aranjat ca a doua zi să ieşim la un cocktail de vineri seara.

5 -2