Jodi Ellen Malpas- În brațele lui .PDF

+5
5 vote

📖Carti PDF🎊 online gratis:🌸 Jodi Ellen Malpas- În brațele lui .PDF📖🌟

Desarcă și citește cartea În brațele lui, seria Amantul vol.2 de Jodi Ellen Malpas .PDF

Jodi Ellen Malpas cărți PDF online gratis în română

Ava O’Shea este îndrăgostită până peste urechi de Jesse Ward, bărbatul care a copleșit-o cu pasiunea și cu intensitatea sentimentelor lui, dar a ținut-o departe de secretele întunecate și de sufletul său sfâșiat. Să-l părăsească a fost singurul mod în care Ava a reușit să supraviețuiască. Dar ar fi trebuit să știe că e imposibil să stea departe de el – iar acum Jesse s-a întors în viața ei, hotărât să-i aducă aminte de momentele senzuale pe care le-au împărtășit. Ava este la fel de hotărâtă să afle adevărul despre acest bărbat a cărui înfățișare nu trădează nimic. Asta înseamnă că se va apropia din nou de Stăpânul Conacului. Adică va ajunge exact acolo unde o vrea Jesse – în brațele lui.

Jodi Ellen Malpas este noua regină a literaturii erotice.” – Sunday Times„Femeile ar trebui să conducă lumea. Iar bărbații ar trebui să conducă în dormitor. E simplu.” – Jodi Ellen Malpas

În brațele lui Intens erotică, romantică și cu un limbaj extrem de colorat, În brațele lui de Jodi Ellen Malpas își merită pe deplin locul în colecție. Emoțiile personajelor sunt clocotitoare, iar scenele de dragoste de-a dreptul incendiare.La fel ca și prima din serie, cartea este scrisă la persoana întâi din perspectiva personajului feminin principal, Ava, o tânără în vârstă de douăzeci și șase de ani. Și de această dată, la sfârșitul cărții, autoarea ne-a oferit un capitol bonus, scris din perspectiva lui Jesse.

La sfârșitul primului volum, Amantul, Ava a avut parte de șocul vieții ei, descoperind că hotelul de lux al lui Jesse era, de fapt, un… club exclusivist de sex! Ava a asimilat greu știrea, despărțindu-se de Jesse, fapt ce l-a aruncat pe acesta într-un adevărat iad emoțional, comportându-se coleric și haotic. După ce a reușit să se calmeze cât de cât, Ava a realizat că, de fapt, Jesse nu avea cum să-și schimbe trecutul, tot la fel cum nici ea nu-și putea nega sentimentele pe care le avea pentru el. Însă, în momentul în care s-a dus la el acasă pentru a-i spune că era dispusă să-i acorde o nouă șansă, a descoperit un Jesse total diferit de cel pe care îl știa ea. Mort de beat, răutăcios și urâcios, Jesse a jignit-o pe Ava, care a plecat plângând în hohote, devastată emoțional.La începutul celui de-al doilea volum, o regăsim pe Ava secătuită sufletește, executându-și sarcinile de la serviciu ca un robot și vegetând în timpul liber. După cinci zile de agonie, Sam a scos-o din starea ei de pasivitate cu o informație tulburătoare: Jesse nu răspundea la telefon și nici nu mai apăruse la Conac, iar portarul refuza să-i lase să urce la apartamentul lui. Extrem de îngrijorată, Ava i-a însoțit pe cei trei prieteni ai lui Jesse – Sam, Drew și John, la complexul rezidențial unde locuia acesta și, șantajându-l pe portar, au reușit să pătrundă în apartamentul acestuia, unde l-au găsit pe Jesse zăcând dezbrăcat pe podea, intrat în comă alcoolică.Suferind cumplit văzând în ce hal era Jesse, Ava a lăsat deoparte orice resentimente și a rămas să-l îngrijească până își revine. Odată trezit din beție, văzând-o la căpătâiul lui, vechiul Jesse a revenit în forță în viața lui Ava, agățându-se cu amândouă mâinile de șansa miraculoasă pe care o primise complet neașteptat, promițându-i că nu va mai pune gura pe băutură în viața lui și că o va face ”incredibil de fericită”.”- O să fie obiectivul misiunii mele în viață. Fac orice. (…)Inima mea înnegurată e luminată de o rază de speranță și-mi lipesc iar fața de pieptul lui, agățându-mă de el cu disperare. Aud cum îi scapă de pe buze o răsuflare tăcută de ușurare și mă trage mai aproape, ținându-se de mine de parcă îmbrățișarea asta e singurul lucru care-i poate salva viața.Probabil că așa e. Și pe a lui, și pe a mea.”Totuși, mai existau multe secrete în trecutul lui, pe care Jesse refuza să le dezvăluie, în ciuda insistențelor Avei de a le afla.Jesse se comporta exact ca un copil extaziat că a primit o jucărie magică, de care nici măcar nu fusese conștient până atunci că și-o dorea, dar pe care o apăra cu ferocitate, nedorind să o împartă cu nimeni și fiindu-i frică să nu-i fie furată. Extrem de posesiv, Jesse ajunsese să fie gelos și pe clipele petrecute de Ava la serviciu, precum și pe întânirile ei cu prietena sa Kate, nerealizând că astfel îi invada tot spațiul personal.”- Nu pot să fiu cu tine în fiecare clipă a fiecărei zile, spun, deși la cum mă simt acum, e foarte tentant.De ce n-aș vrea să fie așa zi și noapte și un pic între ele?Expiră lung, obosit.– Știu că nu poți. Aș vrea să poți.– Am un serviciu, am viața mea.– Vreau să fiu eu viața ta.– Ești, susțin cu blândețe.”De altfel, vom descoperi că precauțiile lui Jesse nu erau cu totul iraționale. Viața sălbatică și aventuroasă pe care Jesse o dusese până atunci îi atrăsese mai mulți dușmani care, remarcându-i punctul nevralgic, încercau să se răzbune pe el folosindu-se de Ava. Un incident dramatic se va produce la un moment dat și doar paranoia lui Jesse de a o urmări peste tot din umbră a salvat-o pe Ava de la un posibil viol.La rândul ei, Ava era dispusă să facă orice efort pentru ca relația lor să funcționeze, dându-și seama că avea nevoie de Jesse ca de un drog, întrucât în cele cinci zile cât fuseseră despărțiți, viața ei fusese cenușie și complet pustie. Mai mult, realizând cât de mult conta pentru el asigurarea că ea nu va dispărea din viața lui, Ava i-a promis că nu-l va mai părăsi niciodată, indiferent de ce s-ar întâmpla.

5 0