May Mcgoldrick">
May McGoldrick-Royal Highlander vol.3 .PDF

0

📖Carti PDF🎊 online gratis:🌸 May McGoldrick-Royal Highlander vol.3 .PDF📖🌟

Descarcă și citește cartea May McGoldrick-Royal Highlander #3-Sabia scoțiană .PDF

Cărți romantice online gratis May McGoldrick

După ce soldații britanici îi ucid tatal, Morrigan Drummond fuge din Edinburgh și ajunge în Highland, sub protecția unui clan de războinici. Aici, înflacarata Morrigan se antrenează alături de bărbatii de la castelul Dalmigavie, jurînd să se răzbune pe Sir Rupert Burney, ucigașul părintelui ei. Însă o întîlnire întîmplătoare cu un avocat chipeș, aflat de aceeași parte a baricadei în lupta contra britanicilor, trezește în inima ei dorința de a simți mai mult decît satisfacția răzbunării. Iar cînd acesta vine să locuiască la castel, Morrigan își dă seama că destinul nu i l-a scos întamplător în cale.

Aidan Grant este hotărît să elibereze doi barbați nevinovați, băgați în închisoare de Sir Rupert Burney, dar pentru asta are nevoie de dovezi solide. Fascinat și atras de frumoasa tînără care luptă alături de razboinicii de la castel, își dă seama și că Morrigan este singura care îl poate ajuta să cîștige procesul împotriva lui Sir Rupert Burney. Dar se pare că trecutul o impiedică pe Morrigan să-și deschidă inima și chiar o determină să refuze cererea în căsătorie a lui Aidan, singurul bărbat care a reușit să-i arate ce este dragostea. Oare timpul și depărtarea pot vindeca rănile trecutului pentru a-i lăsa să-și trăiască iubirea?May McGoldrick este pseudonimul folosit de soții Nikoo și James McGoldrick pentru cele peste 40 de romane scrise împreuna. Traduse în mai mult de 15 limbi, cărtile lor au fost recompensate cu numeroase premii.

0 0