Cu capul în nori de Karen Witemeyer descarcă romane de dragoste online .pdf

+2
6 vote

📖Carti PDF🎊 online gratis:🌸 Cu capul în nori de Karen Witemeyer descarcă romane de dragoste online .pdf📖🌟

CîND O ROMANTICĂ INCURABILĂ AJUNGE SĂ LUCREZE PENTRU UN FERMIER CHIPEȘ, NU DOAR INIMA EI ESTE PUSĂ ÎN PRIMEJDIE! ADELAIDE PROCTER Tînjește să găsească în viață reală un erou de poveste pe care să-l revendice pentru ea. Dar cînd alergarea ei după un soț se termină cu o scena umilitoare, ea merge la un interviu pentru o slujbă de guvernantă la o fermă de oi îndepartată din Texas și vrea să poată lăsa în urmă dorințele ei romantice și naive. GIDEON WESTCOTT Părăsește viața privilegiată din Anglia ca să-și facă un renume în industria americană de lînă, fără să se aștepte că se va alege și cu un copil. Spre mahnirea lui, Isabella, fetița de cinci ani n-a mai scos niciun cuvînt de la moartea mamei ei. Noua guvernantă, atît de neconvențională, îl preocupă pe Gideon și în același timp îl stîrnește. Dar el nu-și poate permite să-și piardă concentrarea. Cînd unchiul Isabellei vine să ceară fetița împreuna cu moștenirea ei Gideon și Adelaide trebuie să lucreze împreună ca să contracareze planurile rele ale inpidului. În curînd, amîndoi trebuie să recunoască atracția reciprocă. Dar, dupa atatea dezamăgiri, va fi Adelaide în stare să-și scoată capul din nori și să-și riste din nou inima?

Recomandăm: Fă-ți patul – Lucruri mărunte care pot să-ți schimbe viața… și, poate lumea” – o carte cu 10 lecții de ajutor în cele mai întunecate momente ale vieții

4 2