Candace Bushnell">
Clubul de pe 5th Avenue –  Candace Bushnell .PDF

Clubul de pe 5th Avenue – Candace Bushnell .PDF

0

📖Carti PDF🎊 online gratis:🌸 Clubul de pe 5th Avenue – Candace Bushnell .PDF📖🌟

Candace Bushnell carti online

Clubul de pe 5th Avenue de Candace Bushnell descarcă cărți de dragoste .pdf Clubul de pe 5th Avenue (2008) este o poveste plină de umor, voluptate și suspans despre bani și celebritate, despre putere și pericolele sale, despre dorința de ascen­siune socială și dezamăgirea visurilor spulberate, proiec­tată pe fundalul elegant și strălucitor al Manhattanului zilelor noastre. Candace Bushnell surprinde cu o fidelitate uimitoare viața tumultuoasă a societății elitiste din 5th Avenue nr. 1, printre ai cărei membri se numără personaje sofisticate și pitorești: figuri mondene, actrițe, scenariști, scriitori, finanțiști, avocați sau colecționari de artă. Simbol prin excelenta al opulentei, influenței sociale și bunului-gust, imobilul olimpian din 5th Avenue nr. 1 exercită asupra tuturor o fascinație diabolică și nici un preț – fie că este vorba de intrigi, căsătorii din interes, trafic de antichități furate, răzbunări perfide sau chiar crime – nu pare prea mare pentru a te număra printre locatarii lui privilegiați.

„Candace Bushnell abordează cu ironie materialismul vieții urbane, aglomerația și viteza metropolei, unde faima și bogația domnesc pretutindeni, dar nu sunt niciodata ușor de atins. Scriitoarea are curajul de-a aduce toate aceste aspecte în prim-plan cu o măiestrie demnă de romanele lui Jane Austen.” (The Guardian)

(carti online, carti online .pdf, romane de dragoste, carti pdf, carti electronice,carti de dezvoltare persoanala,carti de citit online gratis,descarca romane de dragoste, iubiri de poveste carti online gratis,carti despre magie, aventura)

0 0