Ilsa Madden Mills - Draga Ava

Ilsa Madden Mills - Draga Ava

+5
5 vote

📖Carti PDF🎊 online gratis:🌸 Ilsa Madden Mills - Draga Ava📖🌟

🥰 Cărți romantice online gratis 😍 Ilsa Madden-Mills - Draga Ava  😎

"Dragă Ava" este o poveste de dragoste captivantă între liceeni, cu inamici care devin iubiți și cu admiratori secreți. Rechinii bogați și populari domină la prestigioasa școală Camden Prep, iar Ava se trezește prinsă în mijlocul acestui univers aparent fermecător. Cu toate că odată visase să facă parte din lumea lor, unul dintre rechini i-a distrus viața. Astfel, atunci când primește o scrisoare de dragoste anonimă de la unul dintre acești rechini, Ava este complet surprinsă. Cu cine dintre rechini să fie admiratorul ei secret? Knox, liderul lor plin de cicatrici? Sau Dane, fratele lui geamăn? Sau poate Chance, fostul ei iubit care a rănit-o profund?

Cititorul este atras încă de la început de Ava și de lupta ei. Durerea și emoțiile ei sunt palpabile, iar Ilsa Madden-Mills reușește să redea cu realism fiecare aspect al personajului și al povestirii. Recenziile pozitive ale cărții subliniază intensitatea intrigii, povestea de dragoste plină de tandrețe și perfectiunea acesteia.

Ilsa Madden-Mills oferă personajelor ei o profunzime care cuceresc inima cititorului, arătând că, în ciuda aparențelor, bărbații pot avea și o fragilitate sub suprafata lor dominatoare.

Autoarea de bestselleruri Wall Street Journal, New York Times și USA Today, Ilsa Madden-Mills, scrie romane de dragoste new adult și contemporane pline de dramatism. Cu o pasiune pentru Mandrie și Prejudecata și un erou preferat ca Domnul Darcy, Madden-Mills este dependenta de băuturile cu spumă pe bază de cafea, magnetii siroposi și cărțile cu inorogi și amazoane.

5 0