Alex Light">
Iubire de probă – Alex Light, recenzie și carte în format electronic .PDF

+1

📖Carti PDF🎊 online gratis:🌸 Iubire de probă – Alex Light, recenzie și carte în format electronic .PDF📖🌟

Iubire de probă – Alex Light, recenzie și carte în format electronic .PDF Iubire de probă a fost ca o ciocolată caldă. A fost dulce, numai bună de savurat și mi-a lăsat un gust extrem de plăcut. Clișeele au și ele farmecul lor, mai ales dacă vin cu acel touch personal pe care eu îl caut întotdeauna.O poveste amuzantă și captivantă despre o relație falsă și o iubire adevărată.Luna decembrie are magia ei și cartea asta s-a integrat perfect printre globuri, sclipici și luminițe colorate. Da, cam așa este și ea. O luminiță colorată, o amintire plăcută și o călătorie plină de farmec. Alex Light nu s-a complicat. A păstrat totul în linii simple, a folosit un stil aerisit și cald, a lăsat personajele să fie brațele care te poartă spre poveste. Și cred că acesta a fost marele atu al cărții.„Pasiunea care se naște între personajele principale și vulnerabilitatea lor dau farmec acestei povești romantice pentru tineri, transformând-o într-o lectură agreabilă și amuzantă. Iubire de probă abordează aspectele obișnuite ale vieții de licean și adaugă un strop de speranță: ideea că prietenia și sinceritatea pot reprezenta fundamentul unei relații romantice.” Common Sense Media Brett și Becca au farmecul lor și povestea lor este una sigură pentru cititorii tineri (știți deja obsesia mea de a citi prima cărțile pe care intenționez să le pasez Mariei). Nu este o poveste cu complicații, secrete, trădări sau probleme de oameni mari. Dar este o poveste caldă, numai bună de savurat în weekend sau în nopțile lungi și friguroase. Mie mi-a asigurat câteva ore de liniște și pace. Și cred că asta este anume super puterea lecturii.Iubire de probă

Iubire de probă – joacă sau realitate?

” -Citește-mi.– De ce?– Pentru că evadezi în altă lume când citești, iar eu vreau să te însoțesc.”Sunt puține cărți care reușesc să îmi spargă zidul ridicat din așteptări. Știu că nu ar trebui să plec niciodată la drum cu așteptări. Călătoriile sunt minunate și fiecare destinație are farmecul ei. Doar că, pentru un cititor, lucrurile nu mai funcționează „rațional”. Ne aruncăm în povești cu standarde ridicate, așteptăm avalanșe de emoții și cascade de fiori. Dar avem nevoie și de „deserturi”, de cărți ușurele care să ne scoată din vârtejul lucrurilor serioase.Iubire de probă a fost cartea de care aveam nevoie acum câteva zile. Și m-am bucurat de cele câteva ore petrecute în compania ei. Brett și Becca mi s-au băgat pe sub piele și mă bucur că le-am cunoscut povestea.

Joaca de-a iubirea

Clișeu, clișeu…da ce ne facem cu detaliile? Le șlefuim, le combinăm și le lipim pentru a da naștere unei povești lipicioase. Și se pare că Alex Light a găsit rețeta perfectă pentru a ajunge la inimile cititorilor săi.Becca Hart, o adolescentă de 17 ani, nu crede în iubirea adevărată. Nu o deranjează să citească despre ea în cărți, ba chiar devorează poveștile pe bandă rulantă. Dar, în viața reală, dragostea i se părea un subiect demn de scenarii SF. Părinții ei nu mai erau împreună și ea fusese martora luptei mamei sale se a se repune pe picioare. Nu voia să se îndrăgostească, nu voia să se piardă în ochii unui tip capabil de a o lăsa cu ochii în soare câțiva ani mai încolo. Dar, sătulă de presiunile din partea prietenei sale, Becca inventează o poveste de dragoste. Acum avea nevoie de un tip pe care să-l „folosească” pentru a-și face planul credibil. Să nu credeți că Becca este un personaj antipatic. Este cuminte, modestă și dulce. Și vrea doar să fie lăsată în pace. Bine, ar vrea și să îi aducă mamei sale câteva zâmbete… Le merita. Brett Wells se făcea remarcat peste tot. Căpitan al echipei de fotbal, înalt și frumos, Brett se bucura de popularitatea sa. Nu ar fi avut probleme în a-și găsi o fată pentru o relație de dragoste, dar nu voia asta. Văzuse ce înseamnau relațiile în rândul celor ca el și nu voia să facă asta. Se concentra pe tot ce i-ar fi făcut tatăl mândru. Dar avea să fie crunt dezamăgit de acesta…

Brett și Becca = Love?

Brett se oferă să fie partenerul închipuit al frumoasei Becca. Dar jocul lor se complică atunci când cei din jur se arată super încântați de relația lor. Și, deși au impresia că relația lor este una de fațadă, cei doi vor realiza că relația lor era singurul adevăr pe care îl aveau.Povestea lor este combinația ideală dintre dulce și sărat. Nu a fost o călătorie plină de momente tensionate, dar mie mi-a plăcut. Chiar o pot adăuga în colecția mea de plăceri vinovate. O carte „cinstită”, cuminte și extrem de plăcută.Iubire de probă poate fi o alegere inspirată pentru un cadou, mai ales în această perioadă. Povestea celor doi ar putea ajunge la inimile tinerilor și sunt sigură că ei vor aprecia lecția dragostei și a iertării.

1 0