Lorraine Heath">
O aventură de-o noapte de Lorraine Heath Descarcă romane de dragoste online gratis .pddf

+1

📖Carti PDF🎊 online gratis:🌸 O aventură de-o noapte de Lorraine Heath Descarcă romane de dragoste online gratis .pddf📖🌟

O aventură de-o noapte de Lorraine Heath citește romane de dragoste online gratis

Încă îndurerată după moartea prematura a soțului ei, petrecută cu șase ani în urmă, singuratică Serena Hamilton este obișnuița sa își concentreze întreaga existență asupra fiului său și să-i dedice acestuia intreaga atentie. Însa dintr-un impuls de moment, într-o seara iese la un bar și dă frîu liber nevoilor fizice înăbușite atîta vreme, avînd o aventură de o noapte cu un bărbat misterios. Chinuită de remușcări, ea încearcă să se convinga ca a fost doar o greseala si ca ceea ce simte nu este mai mult decît dorința.

Hunter Fletcher, barbatul in cauza, este nu doar extrem de aratos si de priceput in pat, ci și plin de secrete, alegînd să nu îi spună că lucrează ca agent CIA sub acoperire, mai ales ca își dă curînd seama că trecutul lui s-a intersectat cu tragedia din viata ei. Deși nu se aștepta la acest lucru, se trezește prins în mreje de aceasta femeie vulnerabilă, care deja a suferit prea mult și pe care nu dorește să o rănească. Hunter se teme că Serena nu va dori sa afle adevarul… sau că, odata ce îl va afla, singura femeie de care s-a îndragostit vreodată îl va părăsi pentru totdeauna.

1 0