Cora Reilly">
🔥 The Camorra Chronicles - Cora Reilly Twisted Hearts #5

+10
12 vote

📖Carti PDF🎊 online gratis:🌸 🔥 The Camorra Chronicles - Cora Reilly Twisted Hearts #5📖🌟

🏃Cărți din seria Dark Romance online gratis- 🔥 "Cronicile Camorra #5: Inimi răsucite" de Cora Reilly

Savio Falcone are câteva reguli nenegociabile când vine vorba de fete. Trebuie să fie fierbinți 🔥, să deschidă picioarele fără prea multe îndemnuri 🚪, și să plece de îndată ce distracția se termină 🏃. Preferabil, fără drame sau lacrimi.

Cu atitudinea lui de băiat rău, un nume de familie care stăpânește Las Vegas și un cadavru pentru care să moară, fetele au fost întotdeauna la dispoziția lui Savio. Din păcate, cea mai tare fată din Vegas vine cu un preț pe care Savio nu este dispus să-l plătească 💸. Pentru ca Savio să o aducă pe Gemma, ar trebui să încheie un acord și să-i pună un inel pe deget. Așezarea este exclusă, indiferent cât de fierbinte așteaptă o bucată de fund la altar 💍.

Gemma Bazzoli s-a îndrăgostit de Savio din prima clipă în care s-au întâlnit față în față, cu zâmbetul lui arogant, dar pentru el a fost întotdeauna sora mai mică enervantă a prietenului său cel mai bun – până când curbele ei câștigate cu greu îi captează până și atenția. Dar lui Savio îi place să fie ușor, iar Gemma este orice altceva. Când i s-a promis altui bărbat, Gemma se resemnează cu faptul că bărbatul pe care l-a dorit toată viața nu o dorește suficient de rău. Savio trebuie să decidă câtă muncă este dispus să investească, deoarece încălcarea regulilor în stilul său obișnuit ar putea să nu fie suficient pentru a obține fata care îi bântuie visele umede 💭.

11 1

Guest Cristina
Guest Cristina