Javier Marias">
Javier Marias-Mâine în bătălie să te gândești la mine .PDF

0

📖Carti PDF🎊 online gratis:🌸 Javier Marias-Mâine în bătălie să te gândești la mine .PDF📖🌟

Descarcă cărți PDF online gratis Javier Marias-Mâine în bătălie să te gândești la mine .PDF

Romanul cel mai celebru al lui Javier Marías: o întâlnire de dragoste ratată, moartea misterioasă a unei femei chiar în braţele naratorului, fără un motiv aparent şi pe neaşteptate, căutarea unui sens al acestei enigme se desfăşoară pe parcursul a peste trei sute de pagini năucitoare, pline de suspans şi de imprevizibil, într‑o carte în care, la fiecare rând, cititorul simte forţa uriaşă a destinului. Mâine în bătălie să te gândești la mine e, dincolo de aparențe, de o frumusețe rară: „Nimeni nu se gândeşte vreodată că ar putea să se trezească cu o moartă în braţe şi că nu-i va mai vedea chipul al cărei nume şi-l aduce aminte.” Iată, așadar, subiectul obsedant al romanului, care-l urmăreşte de la prima pagină până la ultima. Protagonistul, incapabil să înţeleagă şi să depăşească moartea amantei, porneşte, imediat după momentul morţii, într-un joc al urmăririlor, cuprins foarte bine în metafora casetei robotului telefonic, pe care o ia când pleacă din apartament. Nu e de mirare, astfel, că va încerca să îi cunoască pe toţi cei ale căror voci le aude în înregistrări. Mâine în bătălie să te gândeşti la mine, atât de diferit de Romanul Oxfordului, e un text captivant, intrigant şi incredibil de savuros.

0 0