Carrie Jones – Setea .PDF

Carrie Jones – Setea .PDF

0

📖Carti PDF🎊 online gratis:🌸 Carrie Jones – Setea .PDF📖🌟

Descarcă online gratis cărți PDF,

Carrie Jones – Setea .PDF

Nu este greu să observi influenţa lui Stephanie Meyer asupra acestui roman: tatăl vitreg al Zarei a murit, mama ei nu poate avea grijă de ea, aşa că ajunge să locuiască cu bunicii într-un mic orăşel din Maine. Nick, un vârcolac chipeş, îi salvează viaţa dintr-un accident de maşină, iar pe de altă parte, ceva pare să se înfiripe între ea şi eminentul Ian, un coleg de liceu. Din păcate, pe urmele Zarei se află o prezenţă malefică – un rege al zânelor. Iar acesta nu este deloc o creatură inofensivă şi delicată. Atunci când regele nu are de partea sa o regină mai mult timp, dorinţa lui e una singură: să-şi satisfacă pofta de sânge uman, iar în cazul de faţă, curmând vieţile celor doi la care Zara ţine. Se va preda ea oare în faţa acestui pseudo-vampir pentru a-i putea salva pe cei iubiţi? O poveste plină de suspans despre sacricificii.

Toată lumea se teme de ceva, nu-i aşa? Asta-i preocuparea ea. Colecţionez fobii, aşa cum unii colecţionează timbre şi, chiar dacă par mai ciudată decât sunt în realitate, asta-mi face plăcere. Teama. Fobiile. De pildă, spaimele obişnuite. Mulţi se tem de înălţimi, de lifturi sau de păianjeni. Astea-s plictisitoare. Mie-mi plac fobiile neobişnuite, cum ar fi: Nelofobia, teama de sticlă. Sau: Arahiuntofobia, teama să nu-ţi rămână unt de arahide lipit de cerul gurii. Fireşte, nu mi-e frică de untul de arahide, dar nu-i aşa că sună bine? E mult mai uşor să înţelegi un lucru, odată ce i-ai dat un nume. Cel mai adesea, pe mine necunoscutul mă înspăimântă. Nu ştiu ce nume poartă frica de necunoscut, dar ştiu că o am.

Recomandăm: India de Mircea Eliade descarcă gratis .pdf

0 0