Kiera Aslog">
Descarcă eBook online gratis – Kiera Aslog – Drako vol.3 .PDF

+2

📖Carti PDF🎊 online gratis:🌸 Descarcă eBook online gratis – Kiera Aslog – Drako vol.3 .PDF📖🌟

— Îți promit.O șoaptă ce îmi înmoaie sufletul și îmi îmbată febra, căci simt cum devin roșie ca racul, cu sângele tropăindu-mi în timpane. Mă înfior din toată ființa atunci când își mută buzele în sus, spre încheietură, presărându-mi pe piele săruturi moi și fine. Urcă apoi, cu o lentoare agonizantă pe braț, trezindu-mi șocuri electrice prin corp, în timp ce cu celălalt braț al său încă mă ține captivă în poala sa. Ezit în a mă mișca, căci nu vreau ca, tocmai acum, lucrurile să avanseze. Drako își continuă drumul lent pe braț, ridicându-mi mâneca de la pijama cu fiecare sărut pe care îl lasă, și îmi presez buzele una peste cealaltă atunci când își întoarce atenția spre gâtul meu, unde se află semnul lăsat de el. Își freacă nasul de piele, suflând cald. Nu spune nimic, mutându-și buzele peste linia bărbiei.Relaxarea și gingăşia cu care mă dezmiardă îmi trimit fiori în stomac, căci încep să mă mișc emoționată pe picioarele sale. Îi simt vag mirosul de colonie, și înghit în sec atunci când ochii săi îi întâlnesc pe ai mei, pendulând cu buzele peste ale mele. Așteptarea dureroasă la care mă supune mă înfurie, căci îmi înfig degetele în umerii săi, închizând ochii. Îl aud cum surâde discret.— Sperai că am să te sărut sau ceva?Deschid ochii, lovindu-mă de expresia sa plină de şicanare. Mă încrunt cu duritate; chiar sunt prea amețită pentru a mă pune în vorbă cu el. Zâmbetul i se arcuieşte însă în colțul gurii. Își freacă din nou gura de a mea, iar buzele sale le ating ușor pe ale mele, ca și cum ar fi puțin indecis. Fiorii îmi înfloresc în pântec, și închid ochii din nou, lăsându-mă în voia simțurilor. Își apasă mai tare buzele peste ale mele, ridicându-și palma stângă în dreptul obrazului meu, și își înclină capul pentru a avea mai mult acces. Mă sărută atent, oarecum leneș, ca și cum buzele mele ar fi oxigen, iar el ar fi în prag de sufocare. Aerul său cald îl cuprinde pe al meu, și îmi dispare din gând orice intenție de a-l refuza sau de a-l opri. În schimb, îl las să-mi acapareze ființa, oferindu-i lucrul după care a tânjit atâta timp.Și poate că nu am rezolvat tot ce era de rezolvat între noi, dar acum simt că nu mai contează.Pentru că acum trăiesc momentul acesta cu el.

BiografieKiera Aslog este una dintre cele mai tinere autoare Bookzone și, în același timp, un veteran pe platforma Wattpad unde a adunat de-a lungul timpului peste 1 milion de cititori. Cu un condei aparte, autoarea reușește să exprime cele mai complexe emoții prin cele mai frumoase cuvinte, având o afinitate pentru poveștile de dragoste cu întorsături de situație excepționale.Romanul său de debut, Drako, câștigător al premiului „Cartea anului” pe Wattpad, este dovada vie a modului în care autoarea creionează povești inedite, iar punctele forte ale scrierilor ei sunt cu siguranță energia și puterea de a da viață unor tipologii de personaje pe care nu le vei mai întâlni în nicio altă carte.

Despre ce e cartea? Un destin care rămâne adânc întipărit în inimile cititorilor, pentru simplul fapt că poate așterne pe hârtie ceea ce își dorește un cititor de la o carte preferată. Descoperă cum fiecare sfârșit poate deveni un nou început într-o călătorie în care trăiești fiecare clipă alături de personaje!

Sper ca ma facusem inteleasa in ultimele doua recenzii. Comandasem pentru coperta frumoasa. Cotofana mi-e mentor. Cand am ajuns la volumul 3 din Drako, credeam ca tot ce s-a intamplat rau a trecut si acum vor fi impreuna pana la adanci batraneti. …. boy was I wrong. Volumul al treilea m-a tinut cu sufletul la gura de la inceput pana la sfarsit. Am adorat povestea si toata chestia cu ”will they ,won’t they” a fost foarte apreciata, chiar daca imi venea sa ma arunc de pe o stanca doar ca sa ii vad impreuna mai repede. Finalul m-a omorat, nu stanca. Si am iubit fiecare cuvant din final. Mai ales callback-ul la prima lor intalnire oficiala. Multumesc, Kiera, pentru ca ai scris o carte asa minunata! 🖤

2 0