Andrei Ciobanu">
Suge-o, Ramona de Andrei Ciobanu citește online gratis carti .pdf

0

📖Carti PDF🎊 online gratis:🌸 Suge-o, Ramona de Andrei Ciobanu citește online gratis carti .pdf📖🌟

Cu siguranță ați auzit de Suge-o, Ramona! – iar dacă nu ați auzit… ei bine există două variante. Fie nu știu pe ce planetă ațitrăit în ultimele luni ori sunteți trecuți de o anumită vârstă. Dar asta nu contează. Îmi place să cred că cititorii GoodRead.ro sunt niște oameni deschiși la minte și fără false pudori și care înțeleg că, din când în când, o lectură lejeră, amuzantă și… sinceră.În mod evident, Suge-o, Ramona! nu e o carte pentru minori… sau, de fapt, ați fi uimiți de minorii din ziua de azi! Însă, nu e o carte de prost gust, raportată la mult-aclamata trilogie Cincizeci de umbre, conține parcă mai puține scene de sex, chiar dacă limbajul este unul destul de strident. În plus, până și scriitori consacrați au scris texte mai… porno: Eminescu are câteva poezii, Creangă a scris Povestea Poveștilor, Topârceanu are o baladă amuzantă, și ce să mai zicem de anumite poezii ale lui Emil Brumaru. Despre ce e vorba, până la urmă? Despre acea primă iubire din adolescență. Tu îl placi iar el/ea nu te vrea. Andrei încearcă să se răzbune pe indiferența Ramonei, utilizând tot felul de metode și combinându-se cu perse fete. Astfel, ajunge în brațele Anemonei – care i se cuibărește și ea, în mod ciudat în suflet, apoi urmează Alina, Carla, Carmina, dar, bineînțeles – asta nu e o listă exhaustivă – vă las pe voi să le descoperiți! În mod clar, și am mai spus asta, cartea nu este dedicată pudibonzilori, celor prinși în propriile norme rigide. Limbajul e destul de “deocheat”, iar adesea întâmplările sfidează moralul.Suge-o, Ramona! poate fi considerat un bildungsroman. Este o poveste a maturizării de orice fel, morală, sentimentală, sexuală (nu neapărat în această ordine). O confesiune sinceră plină de momente amuzante (doar autorul face stand-up comedy), dar și momente triste sau dramatice. O adevărată cronică a adolescenței din prima decadă a anilor 2000. De asemenea, cartea poate fi un adevărat manual de cucerire. Andrei e un fel de Casanova modern combinat cu dr. John Gray (autorul bine-cunoscutei cărți Bărbații sunt de pe Marte, iar Femeile sunt de pe Venus). De apreciat sunt și recomandările muzicale presărate în mod strategic în text!Suge-o, Ramona de Andrei Ciobanu citește online gratis carti .pdf

0 0