eBook- DANIEL SILVA- VIOLONCELISTA .PDF

eBook- DANIEL SILVA- VIOLONCELISTA .PDF

0

📖Carti PDF🎊 online gratis:🌸 eBook- DANIEL SILVA- VIOLONCELISTA .PDF📖🌟

DEscarcă online gratis DANIEL SILVA- VIOLONCELISTA .PDF

Cleptocrație Tip de guvernare sau sistem al hoților.The Oxford English DictionaryÎn Rusia puterea e bogăție și bogăția e putere.Anders Åslund, Russia’s Crony Capitalism

Cândva cel mai bogat om din Rusia, Viktor Orlov se află în exil la Londra, de unde poartă o cruciadă împotriva regimului cleptocratic de la Moscova, prin intermediul publicației sale, Moskovskaia Gazeta. Dar când acesta este găsit răpus de o moarte violentă în vila lui din Chelsea, Poliția Metropolitană stabilește că documentele contaminate cu o neurotoxină letală aflate pe biroul său au fost aduse de una dintre angajatele lui, o jurnalistă de investigații. Iar când aceasta dispare, MI6 o consideră agentă a Moscovei și o dă în urmărire internațională.

Însă Gabriel Allon, director al serviciilor de informații israeliene, care îi datorează viața lui Orlov, nu este de aceeași părere. În căutarea adevărului, el călătorește de la Londra la Amsterdam și Geneva, unde Grupul Haydn, controlat de un prieten din copilărie al președintelui rus, folosește „măsuri active“ în stil KGB pentru a submina Occidentul. Doar Gabriel Allon, cu ajutorul unei tinere geniale, angajată la cea mai coruptă bancă din lume și, în timpul liber, violoncelistă, poate opri asta.

Elegant și sofisticat, provocator și îndrăzneț, romanul Violoncelista explorează unul dintre cele mai grave pericole care amenință astăzi Occidentul – influența corupătoare a banilor murdari mânuiți de Rusia cea lacomă și revanșardă.

„Ritmul romanului Violoncelista nu slăbește pe tot parcursul acțiunii, care se mută de la Zürich la Tel Aviv, la Paris și mai departe. Daniel Silva își spune povestea cu vervă și cu o dozare inteligentă și pune la cale suficiente surprize încât să-l ia pe nepregătite chiar și pe cel mai vigilent cititor.“ Wall Street Journal

0 0