Pam Muñoz Ryan- Pictează vântul  .PDF

0

📖Carti PDF🎊 online gratis:🌸 Pam Muñoz Ryan- Pictează vântul  .PDF📖🌟

Cărți noi online gratis Pam Muñoz Ryan- Pictează vântul .PDF

Maya trăiește ca o prizonieră. În casa bunicii din California, toate sunt interzise: prietenii, distracția, până și amintirile.

Iar viața ei este clădită pe minciuni: minciuni pe care i le zice bunica despre mama decedată a copilei, minciuni spuse și de Maya ca să impresioneze ori să manipuleze.

Apoi se mută în uriașa sălbăticie din Wyoming, unde o așteaptă familia mamei sale – oameni de treabă, dar aspri care nu tolerează deloc minciunile. O provoacă pe Maya să înfrunte adevărul despre cine este ea cu adevărat. Tot acolo așteaptă un misterios mustang bălțat, Artemisia: în relația cu iapa stă ascunsă cheia libertății Mayei. Spre a o găsi, Maya trebuie să riște totul, chiar și propria-i viață.

În Pictează vântul o cunoaștem Maya, al cărei nume înseamnă ”o călătorie pe cale să înceapă”. Știm asta, pentru că mama ei a lipit cândva pe o fotografie o bucățică de hârtie ruptă dintr-o carte cu nume pentru copii. Mama nu mai e, a murit într-un accident împreună cu tatăl fetiței, iar singurele lucruri pe care Maya le are de la ea sunt o fotografie și o cutie de pantofi plină cu căluți de plastic.

0 0